×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصاد زمانه : وین‌کارت بانک سامان متصل به یک حساب سپرده است که برای استفاده در تراکنش‌های روزمره در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد و آنها می‌توانند علاوه بر تراکنش‌های معمول و روزمره خود امتیاز لازم را برای شرکت در قرعه‌کشی ۴۴۴ جایزه به ارزش کلی ۱/۲۰۰ میلیارد تومان پایان هر فصل افزایش دهند.

به گزارش اقتصاد زمانه، جوایز ویژه وین‌کارت بانک سامان به تعداد ۴۴۴ جایزه در پایان هر فصل و به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در قرعه‌کشی بزرگ حساب سپرده وین این بانک است که به پاس اعتماد و انتخاب بانک سامان به دارندگان «وین‌کارت سامان» اعطا می‌شود. برای اطلاع از نتایج قرعه‌کشی مشتریان می‌توانند به وب سایت بانک یا به شعب بانک سامان در سراسر کشور مراجعه کنند.

بر خلاف بسیاری از طرح‌ها و محصولات بانکی، در وین‌کارت مشتریان بانک سامان برای کسب امتیاز به استفاده از درگاه این بانک محدود نشده‌اند و با انجام تراکنش الکترونیک روی درگاه تمام بانک‌ها و دریافت انواع خدمات الکترونیک می‌توانند امتیاز کسب کنند. این رویکرد در تشویق مشتریان به انجام خدمات غیرحضوری و در مسیر فرهنگ‌سازی استفاده از بانکداری الکترونیک، بدون محدودیت در فعالیت‌های روزانه مورد توجه قرار گرفته است.

این خدمت با هدف جذب مشتریان و سپرده‌های جدید ایجاد شده است و اکنون دارای تغییرات جدیدی در تعداد و مبلغ جوایز شده است. دارندگان وین‌کارت می‌توانند به وسیله تراکنش‌های روزمره این امتیازات را به دست آورده و با افزایش بهره‌گیری از خدمات این کارت و تراکنش‌ها شانس برنده‌شدن در قرعه‌کشی پایان هر فصل را بیشتر کنند.

مشتریان بانک سامان می‌توانند برای استفاده از این موقعیت شگفت‌انگیز، با اصل شناسنامه و کارت ملی و حداقل۵۰۰ هزار ریال به نزدیک‌ترین شعبه بانک سامان مراجعه کرده و پس از ارائه مدارک شناسایی، به دلخواه خود حساب وین را انتخاب کنند.

شما هم می‌توانید با افتتاح حساب سپرده وین در بانک سامان و دریافت کارت بانکی آن تحت عنوان «وین‌کارت» از طریق انجام فعالیت‌های بانکی توسط وین‌کارت مثل خریدهای روزمره، خرید شارژ، پرداخت قبض و انتقال وجه، امتیاز کسب کنید و در قرعه‌کشی ۴۴۴ جایزه نقدی شرکت کنید.

با استفاده از وین‌کارت، علاوه بر شرکت در قرعه‌کشی هر فصل با جوایز بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال، می‌توانید بابت سپرده خود نیز سود دریافت کنید. در کنار تراکنش‌های فوق، واریز وجه و دریافت‌های پولی خود را از طریق وین‌کارت اعلام کنید تا وجه واریزی دوستان به این کارت شما، امتیاز بیشتری برای شما به همراه داشته باشد.

در صورت نیاز، برای افراد دیگری که با آنها مراودات مالی مانند همسر و فرزند دارید، می‌توانید یک وین‌کارت جداگانه بر روی یک حساب سپرده وین دریافت کنید، در پایان هر فصل، مبلغ تراکنش‌های تمامی وین‌کارت‌های شما جمع و به آنها امتیاز بیشتری داده می‌شود.

در حال حاضر، سقف امتیاز ماهانه ۱۰ هزار امتیاز و سقف امتیاز روزانه ۱ هزار امتیاز در هر مرحله از قرعه‌کشی وین‌کارت است. هر مشتری برای شرکت در قرعه‌‎کشی در پایان هر فصل از سال حداکثر ۳۰ هزار امتیاز خواهد داشت.

دارندگان وین‌کارت می‌توانند به صورت هفتگی از امتیازات خود از طریق مراجعه به سایت یا تماس با مرکز سامان ارتباط (۰۲۱۶۴۲۲) و مراجعه به شعب بانک سامان از امتیازهای خود مطلع شوند.

وین کارت بانک سامان با هدف توسعه کاربردی و فرهنگ‌سازی بانکداری الکترونیکی و استفاده از درگاه‌های الکترونیکی طراحی شده است و در صورت برنده شدن یا نشدن در قرعه‌کشی‌های فصلی، امتیازهای کسب‌شده در پایان هر فصل صفر می‌شود و به فصل بعد منتقل نمی‌شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.