×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصاد زمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از تعبیه و جانمایی۳۰ سازه موقت ویژه نصب تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در میادین و معابر پر تردد این منطقه در راستای حفظ منظر و سیمای شهری خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۱۹، علی نایبی با اشاره به ضرورت جلوگیری از اغتشاشات بصری معابر و تأثیر آن در امنیت روحی و روانی شهروندان گفت: به همین منظور حوزه زیباسازی در بیش از ۳۰ نقطه پرتردد شهروندان اقدام به نصب سازه های تبلیغاتی کرده که می بایست نامزدهای انتخابی بر روی این سازه ها تبلیغات و بنرهای خود را نصب کنند.
وی با اشاره به اکران و نصب ۴۰ بنر اطلاع رسانی در سازه های پرتابلی با موضوع تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در انتخابات بیان کرد: در این خصوص بنرهای اطلاع رسانی در میدان های شهید لطیفی، شقایق، بهمنیار، ثارالله، خیابان های آموزگار، نصیرزاده، میثاق، شهید صمدی، شکوفه تقاطع شهید احسانی و … نصب شد.
نایبی از ستادهای انتخاباتی خواست ضمن رعایت قانون، از نصب پوستر تراکت و پارچه نوشته در مکان‌هایی به جز مکان‌های تعریف شده، بپرهیزند و در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.