×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024

اقتصادزمانه : امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری، عنوان مرکز تحقیق و توسعه برتر کشور در سال ۱۴۰۲ را به خود اختصاص داد.

مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی پتروشیمی نوری، بالاترین نشان مرکز تحقیق و توسعه کشور در سال ۱۴۰۲ از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در میان تمامی بنگاه های بزرگ صنعتی کشور، به امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری پتروشیمی نوری اختصاص یافت.

🔹امور توسعه محصول، فناوری و نوآوری شرکت پتروشیمی نوری علاوه بر این، بالاترین سطح گواهینامه در این ارزیابی ملی یعنی “گواهینامه سطح پیشرفته تحقیق و توسعه کشور” را نیز از آن خود کرد .

شایان ذکر است این امور با استفاده از توانمندی داخلی متخصصین شرکت پتروشیمی نوری، از ظرفیت شرکت های دانش بنیان داخلی، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی پژوهشی، … بهره گرفته، و نتایج بسیاری از فعالیت ها در مجلات معتبر داخلی و بین المللی به چاپ رسیده است که مهمترین آن ها کسب مقام دوم نواوری در فرایند در آوردگاه بین امللی ICIS ، حضور در جمع سه فینالیست برتر جایزه تعالی کنگره جهانی نفت در بین ۴۰۰ فرایند فنی راه یافته به مسابقه، کسب تندیس زرین مدیریت دانشی KM4D ، کسب گواهینامه ۶ ستاره رقابت بین المللی تجربه برتر در مدیریت دانش و ESG می باشد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.