×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصادزمانه : به منظور تجلیل از ایثارگری و از خودگذشتگی جانبازان هشت سال دفاع مقدس، عضو شورای شهر تهران، رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و شهردار منطقه ۲٠، با جانباز معزز علی جزینی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲٠؛ در راستای تکریم خانواده معزز شهدا و ایثارگران و تجلیل از خودگذشتگی جانبازان سرافراز، احمد صادقی عضو شورای شهر تهران، جعفر شربیانی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران و رئیس شورای اسلامی شهرستان ری و رضا شنگی شهردار منطقه ۲٠، با جانباز علی جزینی دیدار کردند.

🔺در این بازدید رضا شنگی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیادشعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل عباس (ع) و امام حسین (ع) در دیدار با این جانباز دفاع مقدس، جانبازان‌ را به عنوان ادامه دهنده راه حضرت اباعبدالله حسین (ع) و حضرت ابوالفضل عباس (ع) دانست و تکریم از آنان را به عنوان یاد آور بودن روزهای جنگ تحمیلی و تداعی یاد و خاطره بازماندگان لحظه های ایثار و جانثاری وظیفه ی خطیری بر مسئولین و آحاد مردم قلمداد کرد.

🔺وی افزود: پیشرفت و سربلندی ایران‌ اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون خون شهداست و گرامیداشت یاد و خاطره از جان‌گذشتگی‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و پاسداشت اهداف آنان وظیفه و تکلیف آحاد مردم و به‌ویژه مسئولانت است.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.