×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024
یکصد و چهارمین پویش دوشنبه های پر شور ورزشی به منطقه ۴ رسید

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۴ تهران از اجرای پویش دوشنبه های پرشور ورزشی در بوستان پلیس خبر داد و گفت: دوشنبه های پرنشاط ورزشی این بار در بوستان پلیس منطقه ۴ با شرکت مشتاقانه ورزش دوستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده با تاکید بر انجام ورزش های گروهی گفت: مقوله ورزش گروهی به عنوان عاملی اساسی در سلامت انسان باعث می شود تا تمایلات فردی تحت تأثیر خواسته های گروهی قرار گیرد و روابط خوب انسانی رشد یافته و روحیه انصاف، عدالت، ادب و احترام به قوانین در افراد شکل گیرد.

وی ادامه داد: بیشتر جامعه شناسان عقیده دارند که در شرایط زندگی ماشینی ورزش را می توان به عنوان وسیله ای مطلوب برای تأمین تجدید قوای جسمی و روحی و نشاط و شادابی افراد در نظر گرفت.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: در این راستا و به منظور ترویج مبحث بااهمیت ورزش، پویش دوشنبه های پرشور ورزشی به منطقه ۴ رسید.

وی افزود : در این پویش بیش از ۱۵۰۰ نفر از ورزشکاران منطقه ۴ با حضور در بوستان پلیس پویش دوشنبه های ورزشی را برگزار کردند.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: این برنامه به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از بانوان و آقایان ورزشکار منطقه ۴ که در ایستگاه های ورزش صبحگاهی محلات ۲۰ گانه فعالیت دارند، در برنامه ای هماهنگ و منسجم اجرا شد.

وی هدف از برگزاری این برنامه را ترغیب شهروندان به شرکت در رویدادهای تفریحی ورزشی گروهی و خانوادگی اعلام کرد.

شهردار منطقه ۴ در ادامه با اشاره به برگزاری پنجمین دوره رقابت های نشاط سالمندی ( گنجینه های پویا) در طهران کوچک گفت: در ادامه برنامه های ورزشی این منطقه با همکاری اداره سلامت و مدیریت محله های بیست گانه این منطقه پنجمین دوره رقابت های نشاط سالمندی برای افراد بالای ۶۰ سال در بوستان های کوثر، نسترن و فرهنگسرای اشراق برگزار شد.

شهردار منطقه ۴ در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: مدیریت شهری امید دارد با اجرای برنامه های ورزشی مختلف برای شهروندان امر سلامت و نشاط را بیش از پیش در میان همشهریان رواج داده و رضایت خاطر آنها را سبب گردد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.