×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۱ آبان , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 22 October , 2024
مقوله مهم مناسب سازی منطقه ۴ با موفقیت در حال اجراست

اقتصادزمانه : شهردار منطقه ۴ تهران در جلسه مناسب سازی حوزه فنی و عمران شهرداری منطقه۴ از اقدامات مختلف مناسب سازی مطابق با مصوبات سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “علی اصغر کمالی زاده” با تاکید بر مقوله پر اهمیت مناسب سازی معابر و ساختمان های طهران کوچک گفت: برقراری عدالت اجتماعی در شهرها به معنی در دسترس پذیر بودن خدمات شهری برای تمامی شهروندان، یکی از ابتدایی ترین مولفه های حقوق شهروندی است.

وی افزود: تمام مدیران شهری در راه رسیدن به این مهم مسوولند و می بایست با تامین خدمات رفاهی و رعایت حقوق اجتماعی خدماتی کرامت شهروندان را حفظ کننند.

وی در این جلسه بر مناسب سازی حوزه فنی و عمران طهران کوچک در خصوص عملکرد مناسب سازی منطقه در محورهای بوستان ها و ساختمان ها تاکید کرد.

کمالی زاده گفت: در این راستا از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا کنون مناسب سازی محورهای مصوب حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا پایان سال بیش از ۱۴ هزار از این معابر مناسب سازی می شود.

وی افزود: مناسب سازی بوستان نوفل لوشاتو از دو بوستان برنامه مصوب به اتمام رسیده و بوستان رسالت با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

شهردار منطقه ۴ تهران خاطرنشان کرد: در قالب مناسب سازی ساختمان ها نیز ساختمان شماره یک و دو شهرداری منطقه ۴ با احداث و تکمیل ۲ چشمه سرویس بهداشتی ویژه معلولین و نیز بازسازی سرویس های بهداشتی سرای محله کاظم آباد و دیگر اقدامات در این ساختمان با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال فعالیت می باشند.

کمالی زاده در پایان گفت: ارتقاء امنیت، سلامت، آرامش و رفاه تمامی اقشار جامعه بر عهده مدیران شهری است که منطقه ۴ تهران همواره در راه نیل به این مهم ثابت قدم روبه جلو پیش می رود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.