×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, ۱۶ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Monday, 7 October , 2024
خدمات منحصر به فرد ای سیم ۷۲۴

اقتصاد زمانه : یکی از نیازهای اساسی مسافران در سفرهای خارج از کشور، دسترسی سریع به اینترنت برای استفاده از خدماتی مانند نقشه، مسیریابی و ترجمه است. با این حال، خرید سیم‌کارت در کشورهای مختلف معمولاً با چالش‌هایی نظیر عدم آشنایی با زبان، نداشتن کارت اعتباری، مدارک شناسایی و اقامتی غیرقابل قبول و همچنین هزینه‌های اولیه نامشخص و بالا همراه است. علاوه بر این، هزینه‌های رومینگ بر روی قبض های اپراتورهای داخلی نیز بالا و غیرشفاف است.

ای‌ سیم ۷۲۴ برای اولین بار در ایران این امکان را فراهم کرده تا مسافران بتوانند سیم‌کارت مجازی (eSIM) را با حجم اینترنت مورد نیاز خود، به راحتی برای کشور یا قاره مقصد، از داخل ایران خریداری و بر روی گوشی‌هایی که از فناوری eSIM پشتیبانی می‌کنند، قبل از سفر، نصب و فعال کنند. به این ترتیب، به محض ورود به فرودگاه کشور مقصد، به شبکه موبایل متصل شده و از اینترنت استفاده نمایند. (برای اطلاعات بیشتر می‌توانید از وب‌سایت esim724.ir نیز بازدید فرمایید.)
مایه افتخار خواهد بود اگر آن مجموعه محترم نیز به جمع فروشندگان ای‌ سیم ۷۲۴ بپیوندد تا بتوانید از طریق درگاه آنلاین عوامل فروش، eSIM کشورهای مختلف را با تخفیف خریداری و به همراه بسته‌های بلیط، هتل و تور به مشتریان خود ارائه دهید.

فناورى eSIM چیست؟

فناورى eSIM، مخفف “embedded SIM” یا “سیم کارت نهفته”، به شما این امکان را مى دهد تا بدون نیاز به تعویض فیزیکى سیم کارت، با اسکن QR Code و دانلود اطلاعات، از خدمات ارتباطى اپراتورهاى مختلف بهره مند شوید. در اصل اطلاعات مرتبط به اپراتورشبکه، بر روى تراشه اى به نام eSIM که در دستگاه تلفن همراه، تبلت و یا ساعت هوشمند قرار دارد، دانلود، ذخیره و اتصال با شبکه برقرار مى شود.
برخى به اشتباه به eSIM، سیم کارت الکترونیکى مى گویند. لازم به ذکر است تنها مدل هاى مشخصى از دستگاه ها، از فناورى eSIM پشتیبانى مى کنند که هر سال تعداد آنها رو به افزایش است
امروزه eSIM هاى مسافرتى، شماره تلفن نداشته و تنها ارتباط با شبکه اینترنت را برقرار مى نمایند تا بتوان علاوه بر استفاده از پیام رسان هاى صوتى و تصویرى، از سایر خدمات شبکه اینترنت بهره برد.
این را هم باید توجه داشت که امکان فعال سازى eSIM از داخل کشور وجود دارد ولى ارتباط با شبکه، در کشور مقصد که اپراتور در آن پوشش دهى دارد، انجام مى گیرد.

مزایای eSIM چیست؟

راحتی و سهولت استفاده: با eSIM نیازى به تغییرسیم کارت فیزیکى ندارید. شما مى توانید به صورت دیجیتالى پروفایل هاى مختلف اپراتورها را دانلود و قبل از سفر فعال کنید و در زمان ورود به کشور مقصد، به اینترنت دسترسى داشته باشید و وقت خود را صرف پیدا کردن فروشگاه و خرید سیم کارت محلى نکنید.
امنیت بیشتر: eSIM ها امنیت بالاترى دارند، چرا که به راحتى قابل دسترسى و سرقت نیستند. همچنین، به دلیل دیجیتالى بودن، احتمال از دست دادن، گم شدن یا خرابى آنها نیز کمتر است.
قیمت کمتر: eSIM ها بدلیل اینکه بصورت آنلاین عرضه مى شوند و در قالب بسته هاى با حجم اینترنت مشخص قابل خرید هستند، در مقایسه با سایر کارت ها و رومینگ، رقابتى و کمترین قیمت را دارند.
سویچ سریع بین اپراتورها : با eSIM شما مى توانید به راحتى و به سرعت بین اپراتورهاى مختلف جابجا شوید. لذا در eSIM این قابلیت حتى وجود دارد که در چند کشور و حتى چند قاره بدون تغییر سیم کارت به اپراتورهاى مختلف متصل و از اینترنت با هزینه مشخص استفاده کنید.
شفافیت بیشتر: ارائه دهندگان eSIM این امکان را در اختیار قرار مى دهند که بتوان در هر لحظه میزان مصرف بسته را بررسى نمود و لذا نگرانى هاى ایجاد هزینه هاى نامتعارف که در رومینگ بین الملل رخ مى دهد، وجود نخواهد داشت.

درباره ای سیم ۷۲۴
اى سیم ۷۲۴ اولین ارائه دهنده هاى eSIM مسافرتى بیش از ۱۳۰ کشور در ایران مى باشد. خرید از اى سیم ۷۲۴ بسیار ساده هست و نیازى به ارائه پاسپورت براى خرید eSIM نمى باشد و از هر جاى دنیا مى توان براى کشور و یا قاره مورد نظر eSIM مسافرتى را تهیه و با دریافت QR Code اقدام به نصب و فعالسازى نمود.

دسته بندی بسته های ای سیم ۷۲۴

اى سیم ۷۲۴ بسته هاى اینترنتى با حجم ها و محدودیت هاى زمانى زیر را ارائه مى کند .

eSIM های مسافرتی ای سیم ۷۲۴ یا در کشور خاصی قابل استفاده می باشند و یا در منطقه های چند کشوری می باشند.
منطقه های ای سیم ۷۲۴ بصورت زیر می باشد :

آسیا ۷ کشور، آسیا ۲۰ کشور و خاورمیانه ۷ کشور
اروپا ۳۶ کشور ، اروپا ۴۲ کشور
آفریقا ۱۱ کشور
آمریکاى شمالى ۳ کشور و آمریکاى جنوبى ۱۱ کشور
اقیانوسیه ۲ کشور
جهانى ۱۰۵ کشور و جهانى ۱۳۰ کشور

ای سیم ۷۲۴ برای برخی مناسبت ها، eSIM های با قیمت ویژه ارائه می نماید. مانند یورو ۲۰۲۴، حج و تابستان گردشگری ۲۰۲۴

نصب eSIM در آیفون و اندروید

نصب eSIM در گوشى هاى مختلف بسیار ساده است.
کافیست با دوربین QR Code را اسکن و مراحل پیشنهاد شده توسط گوشى را ادامه دهید.

دستگاه های با پشتیبانی eSIM

در حال حاضر گوشى هاى رده بالاى هر برند از فناورى eSIM پشتیبانى مى کند.
جهت بررسى مدل هاى مختلف از برندهاى گوشى در ایران که از eSIM پشتیبانى مى کند، مى توانید به لینک زیر مراجعه نمایید :

https://esim724.ir/ES/Esim724/eSIM_Phone_Models

مدل های همکاری
عاملیت فروش : با عقد توافق نامه و گرفتن مجوز عاملیت فروش، دسترسى به پرتالى خواهید داشت که با تخفیف هاى پله کانى eSIM مسافرتى را خریدارى و به مشتریان خود با قیمت هاى سیم ۷۲۴ مى فروشید.
بازاریابی جذب عاملیت فروش : با عقد توافق نامه مى توانید براى اى سیم ۷۲۴ عامل فروش جذب نموده و از فروش eSIM توسط ایشان، درصدى را دریافت کنید.
بازاریابی ارجاعی : با دریافت لینک مخصوص به خود و انتشار آن در صفحات اجتماعى، از کلیه خریدهایى که از طریق ارجاع به اى سیم ۷۲۴ با لینک مخصوص بازاریاب انجام شده باشد، درصدى از فروش را دریافت خواهید کرد.
خرید با و فروش با برند خودتان: شرکت ها و برندهایى که در زمینه گردشگرى الکترونیکى فعال هستند مى توانند با این امکان eSIM را در لحظه با درصد مناسبى تخفیف بصورت بلادرنگ خرید و به عنوان محصول جانبى در کسب و کار خود عرضه نمایند.

پرسش و پاسخ

آیا برای همکاری با ای سیم ۷۲۴ می بایست مبلغی را بعنوان حق مجوز یا حق فعالسازی پرداخت نمود؟
خیر، در مدل هاى همکارى تنها پرداخت براى خرید با تخفیف انجام مى گیرد و حتى لازم نمى باشد مبلغ قابل توجهى را بعنوان اعتبار اولیه پیش پرداخت نمود
آیا برای همکاری با ای سیم ۷۲۴ تعهد فروش حداقل ماهیانه وجود دارد؟
خیر، درصدهاى تخفیف براى حداقل یک فروش در ماه نیز اعمال مى شود
آیا برای همکاری نیاز به مراجعه حضوری می باشد؟
خیر، کلیه مراحل و هماهنگى ها بصورت غیرحضورى و تبادل اسناد بصورت الکترونیکى مى باشد
پرداخت های مرتبط به فعالیت های بازاریابی به چه صورت می باشد؟
پرداخت ها بصورت ماهیانه و در صورت رسیدن به حداقل پانصد هزار تومان مى باشد
پشتیبانی مشتریان بازاریابی شده و یا جذب شده توسط عوامل فروش به چه صورت می باشد؟
اى سیم ۷۲۴ متعهد به پشتیبانى و پاسخگویى به هر خریدار eSIM هاى این شرکت مى باشد و مهم نیست از چه کانالى خرید انجام شده باشد .

تماس با ما
در صورتیکه علاقمند به همکارى با ما در فروش مى باشید لطفا درخواست خود را به آدرس پست الکترونیکى partner@esim724.ir و یا در پیام رسان هاى تلگرام و واتس اپ به شماره ۰۹۹۰۰۹۰۱۳۶۲ ارسال فرمایید.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.