×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 28 September , 2024
​وزیر ورزش و جوانان: بانک صادرات ایران، همیار توسعه ورزش می‌شود

اقتصادزمانه : در دیدار مدیرعامل بانک صادرات ایران با وزیر ورزش و جوانان، دنیامالی بر نقش این بانک در توسعه زیرساخت‌های اماکن و ورزشی و حمایت‌گری از ورزش قهرمانی تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، محسن سیفی، مدیرعامل با احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان دولت چهاردهم دیدار کرد.

در این دیدار وزیر ورزش و جوانان، ضمن تأکید بر حضور بانک صادرات ایران در توسعه زیرساخت‌های اماکن ورزشی به نقش این بانک در حمایت از صنایع بزرگ و نیز تقویت تولید در کشور اشاره کرد و بیان داشت: «یکی از وظایف ذاتی بانک صادرات ایران کمک به تجارت و توسعۀ حوزه‌های صنعت و تولید کشور است؛ چیزی که حداقل براساس ارتباطی که با رؤسای مختلف بانک صادرات ایران داشتم، دریافتم که در حوزۀ پروژه‌های عمرانی از این ظرفیت به خوبی استفاده شده¬است و می‌تواند یکی از توفیقات خوب بانک صادرات ایران باشد».

وی افزود: «امیدواریم این سرعتی که بانک صادرات ایران دارد و گشایش‌هایی که برای تولیدکنندگان و تجار به وجود می‌آورد، با سرعت بیشتری ادامه داشته یابد».

دنیامالی همچنین به نقش بانک صادرات ایران در تقویت جوانان با ارائه تسهیلات اشتغال کوچک و خانگی نیز اشاره داشت و مطرح کرد: «بانک‌ها باید به سمت حمایت از صنایع خانگی و صنایع‌دستی حرکت کنند که این کار از طریق ارائه تسهیلات برای ایجاد و حمایت از مشاغل خانگی امکان‌پذیر است؛ مخصوصاً با حمایت از مشاغلی که در حوزۀ زنان تعریف می‌شود، بانک‌ها می‌توانند از این ظرفیت بخش تولید به خوبی استفاده کنند».

وی با اشاره به اهمیت حمایت بانک‌ها از زنان سرپرست خانوار و ضرورت ارائه تسهیلات به این اقشار، اظهار داشت: «صنایع‌دستی در دنیا ارزش فراوانی دارد. مخصوصاً صنایع‌دستی ایران که از غنا و ظرفیت بالایی برخوردار است‌، می‌تواند پتانسیل خوبی برای تقویت صادرات کشور باشد و بانک صادرات ایران به‌دلیل ماهیتی که دارد می‌تواند گام‌های مؤثری در این مسیر بردارد».

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.