×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۳ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 24 September , 2024
شهرداری آماده همکاری با آتش نشانی برای ارتقای ایمنی شهر است

اقتصادزمانه : شهرداری منطقه یک با هدف ارتقای آموزش های شهروندی و ایمنی شهر آماده هر گونه همکاری با ایستگاه های آتش نشانی است.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک به اتفاق احسان صفایی معاون خدمات شهری و محیط زیست و شهرداران نواحی ۶، ۹ و ۱۰ این منطقه ضمن بازدید از ایستگاه ۳۶ مینی سیتی در مراسم مهر آتش نشان حضور یافت و با تقدیم شاخه های گل از آتش نشانان و رئیس این ایستگاه خدمات رسان قدردانی کرد.

او در نشستی با آتش نشانان ضمن اعلام آمادگی شهرداری این منطقه در زمینه همکاری های لازم برای ارائه خدمات با کیفیت و به روز به شهروندان، کار آتش نشانان را سخت قلمداد کرد که با ایمنی و سلامت خانواده ها در ارتباط است.

وی ضمن خداقوت و قدردانی از ایثارگری های آتش نشانان، بر توسعه مهارت های شهروندان در رویارویی با حوادث و مدیریت بحران در شرایط اضطراری از طریق گسترش آموزش ها در سرای محلات تاکید کرد.

گفتنی است مراسم مهر آتش نشان ۲ تا ۴ مهرماه به مناسبت گرامیداشت روز آتش نشانی و ایمنی در ایستگاه های آتش نشانی منتخب سطح شهر تهران برگزار و ارتقای آموزش با همکاری اداره آموزش های شهروندی انجام می شود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.