×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024
بازسازی و نوسازی مرکز فرآموز میلاد منطقه ۱۹به پیشرفت ۵۰ درصدی رسید

اقتصادزمانه : بازسازی مرکز فرآموز میلاد منطقه ۱۹ درآستانه سال تحصیلی جدید با اجرای عایق کاری دیوارها، ساخت دکور، نصب نورهای سقفی و رنگ آمیزی به پیشرفت ۵۰ درصدی رسید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، میرمحمد مطهری موید سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی افزود: با توجه به از سرگیری فعالیت های مرکز فرآموز میلاد با آغاز بازگشایی مدارس در قالب طرح من شهردارم دو بازسازی و نوسازی در حال انجام است.

این مسئول با اشاره به اتمام رفع نواقص فنی و عمرانی‌ بنا، ایزوگام سقف، عایق بندی دیوارهای رطوبت دار ادامه داد:

از آنجایی که فعالیت‌ها و خدمات این مرکز نقش به‌سزایی درآموزش مهارت‌های تربیتی کودکان و نوجوانان دارد به منظور ارتقای خدمت‌رسانی به مراجعین نورپردازی، اصلاح شبکه روشنایی، نصب پرده‌های سه‌بعدی، اجرای کف پوش جدید، رفع نواقص مبلمان و دکور سازی در حال انجام است.

به گفته سرپرست معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با هدف به‌روزرسانی تجهیزات و امکانات آموزشی و بهره مندی حداکثری از خدمات این مرکز راه اندازی کارگاه بازی و نمایش، اجرای دکور‌های آموزشی، تهیه و خرید فیلم آموزشی و … در دستور کار قرار گرفت.

براساس این گزارش مرکز فرآموز میلاد واقع در بوستان ۲۲ بهمن ناحیه یک ابراز وجود(مهارت نه گفتن)، خودآگاهی(من کیستم)،توکل ( خدا با من است)، مثبت اندیشی، بازی و شناخت را به کودکان و نوجوانان۶ تا ۱۲ سال ارائه می دهد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.