×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۰ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 20 September , 2024
خدمت رسانی شهرداری منطقه ۴ در اربعین حسینی در مرز خسروی

اقتصادزمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۴ از اقدامات این منطقه برای زائران گرانقدر سرور شهیدان عالم حسین (ع) در مرز خسروی خبر داد و گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته با تمام عشق و اخلاص به آقا اباعبدالله(ع) در اربعین جانسوزش خدمتگزار خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، “سیدمحمد قاضی میرسعید” با اعلام این خبر گفت: همه ساله به مناسبت چهلمین روز از شهادت سالار و سرور شهدا ، مولای عاشقان، حسین بن علی (ع) سیل عشاق حسینی برای زیارت از مرزهای زمینی و هوایی راهی کربلا می‌شوند تا هر یک به اندازه ظرفیت وجودی خود از دریای مکتب حسینی بهره‌مند شوند.

وی گفت: بر همین اساس، با توجه به اهمیت موضوع دستگاه‌های گوناگون از جمله شهرداری منطقه ۴ برای ارائه خدماتی در خور زایران امام حسین (ع) با ظرفیت و توان قابل توجهی به میدان می‌آیند تا خدمت‌گزار عاشقان حسینی باشند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۴ گفت: از آنجا که مدیریت شهری منطقه ۴ امسال به عنوان معین کمیته خدمات شهری در مرز خسروی انتخاب شده است، لذا خدمت رسانی در این مرز به زوار گرانقدر حسینی اجرایی خواهد شد.

او خاطرنشان کرد: در این راستا اعزام نیروها و خودروهای اداره خدمات شهری منطقه ۴ در مرز خسروی با ۲ دستگاه خودروی فان(منل زباله)، یک دستگاه خودروی خاور، ۲ دستگاه خودروی سواری، ۱۰۰ نفر نیروی کارگری و ۱۰ نفرعوامل اجرایی تا آخر هفته در مرز خسروی انجام خواهد شد.

معاون شهردار منطقه ۴ در پایان گفت: امیدواریم که سالار شهیدان اقدامات ناچیز این منطقه را به عنوان عضوی از عاشقان خاندان اهل بیت (ع) پذیرا بوده و ما را لایق درگاه پاک و مقدسش بداند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.