×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : «صاحب حجتی» امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده از هفتم تا چهاردهم خرداد فرصت دارند از انبارها بازدید و به ارائه پیشنهاد بپردازند و در ادامه، ۱۷ خرداد بازگشایی از پیشنهادها انجام می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی حجتی افزود: در این دوره از مزایده، سه هزار ‌و ۵۸۴ ماشین سنگین به مزایده گذاشته می‌شود که از این تعداد ۲ هزار و ۸۹۷ خودرو سبک، خودروی سنگین، ۳۶۹ مورد ماشین آلات راه و شهرسازی و ۱۸ خودروی کشاورزی است.

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی ادامه‌داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مزایده به سایت سازمان اموال تملیکی مراجعه و نسبت به امضای توکن و پرداخت ۱۵ درصد به عنوان ودیعه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان اموال تملیکی دارای ۸۰ انبار و ۱۴۴ سوله است، گفت: ساماندهی و تجهیز انبارها در دولت سیزدهم مورد تاکید قرار گرفته است.

حجتی بیان‌داشت: اتفاق‌های بزرگی در تعیین تکلیف اموال تملیکی در سراسر کشور رخ داده است. در همین زمینه نیز وزیر اقتصاد اعلام کرد که سازمان اموال تملیکی سازمان رکوردهاست، ضمن اینکه این امر با همراهی مسوولان و نهادهای مختلف انجام شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۳۱ هزار میلیارد تومان کالا در این سازمان تعیین تکلیف شد، تصریح‌کرد: این رقم ۴۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشت.

تعیین‌تکلیف بیش از هزار خودروی خارجی

سخنگوی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: امحای خودروهای خارجی در سال گذشته رقم خورد و بیش از یک هزار خودرو تعیین تکلیف شد.

به گفته وی، یکپارچه‌سازی سامانه اموال تملیکی بعد از استقرار دولت سیزدهم کلید خورد.

وی با اشاره به افتتاح انبارهای مکانیزه استان قم گفت: امروز در این استان بهره‌برداری از ۲ سوله به مساحت‌ ۸۰۰ متر مربع، چهار باب انبار مجهز به سیستم‌های سرمایشی و تجهیز و قفسه‌بندی این انبار انجام شد.

حجتی عنوان کرد: تاکید رییس‌جمهوری و رییس قوه‌قضاییه، سرعت‌بخشی به تعیین تکلیف کالاهای اموال تملیکی است که در این راستا ساماندهی و بهره برداری از انبارها انجام شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.