×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، نشان‌های ” ستاره مدیریت روابط عمومی” و ” ستاره طلایی روابط عمومی ” به گروه مالی گردشگری تعلق گرفت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جشنواره، از امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری برای کسب عنوان “ستاره مدیریت روابط عمومی” و “ستاره طلایی روابط عمومی” تجلیل شد.

بانک گردشگری نیز در این جشنواره، نشان‌های “ستاره طلایی روابط عمومی” و “ستارگان ملی روابط عمومی” را کسب کرد. رضا لیاقت ورز مدیر امور روابط عمومی و تبلیغات بانک گردشگری برای کسب نشان‌های “ستاره طلایی روابط عمومی” و “ستارگان ملی روابط عمومی” مورد تجلیل قرار گرفت.

جشنواره ستارگان روابط عمومی، هر سال با هدف تجلیل از عملکرد دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی و برای تاکید بر نقش اساسی این نهاد در ساختارهای اداری و سازمانی با حضور اساتید و متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود.

این جشنواره که با همیاری انجمن بین‌المللی روابط عمومی و جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با بررسی عملکرد روابط‌ عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف طی سال ۱۳۹۹، به رسم یادبود به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا کرد.

“فیلیپ بورمانس” رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز که به شکل ویدیو کنفرانس به ایراد سخنرانی در این مراسم پرداخت، ضمن اشاره بر چالش های پیش پای حوزه روابط عمومی بر استفاده هر چه بیشتر و هوشمندانه تر از تکنولوژی های ارتباطی تأکید کرد.
وی ارتباطات شفاف و با احترام را مناسب اساس تفاهم انسانی دانست و گفت: ما باید ضمن پیروی از اصول علمی در روابط عمومی‌ها، به دنبال ایجاد تغییرات مثبت هرچند کوچک باشیم که برای این مهم نیازمند حرکت به سمت استفاده از تکنولوژی های جدید ارتباطی نظیر اتوماسیون و هوش مصنوعی هستیم.

در این جشنواره، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس‌جمهور و سخنگوی دولت هم از طریق تماس تصویری، از مدیران روابط عمومی خواست که از پتانسیل‌های فضای مجازی استفاده و محورهای نوینی را برای تداوم فعالیت‌هایشان ترسیم کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.