×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : آیین گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور منصور یزدی زاده مدیرعامل، معاونین، مدیران و جمعی از همکاران شرکت، ۱۰ آبان ماه در محل یادمان شهدای گمنام ذوب آهن اصفهان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی : یزدی زاده در حاشیه این آیین با بیان این که پدافند غیرعامل مجموعه ای از اقدامات غیرمسلحانه است که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدیدات و اقدامات است، گفت: مباحث و مسایل پدافند غیرعامل در مجموع بزرگی مانند ذوب آهن اصفهان مصادیق زیادی دارد که خوشبختانه طی سال های اخیر جنبه های مختلف پدافند غیرعامل در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.
وی توجه به مسایل شیمیایی، سایبری و … در ذوب آهن را برای مصون سازی در مقابل اقدامات دشمن برشمرد و افزود: در کمیته پدافند غیرعامل شرکت که با حضور معاونین و مدیران مرتبط برگزار می شود با شناخت ریسک ها برای هجوم و تهدید احتمالی دشمن برنامه ریزی کرده و با پیش بینی های لازم اقدامات پیشگیرانه را به عمل می آوریم.
مدیرعامل ذوب آهن اصفهان از تعریف، طراحی و اجرای پروژه های ایمن ساز در این شرکت خبر داد و افزود: ذوب آهن اصفهان قطعات، فن آوری و تجهیزات زیادی را از نقاط گوناگون دنیا خریداری می کند که برای اطمینان از عدم سوء استفاده و بهره برداری دشمن از طریق این تجهیزات، مدیریت فن آوری و اطلاعات با همکاری و هماهنگی بخش سایبری مدیریت حراست، اقدامات پیشگیرانه را به عمل می آورند.
وی تأکید کرد: بهره مندی شرکت از شبکه های گسترده سازمانی و تجهیزات مدرن ، این ضرورت را ایجاد کرده که در خصوص پیشگیری و ایمن سازی، ذوب آهن اصفهان در مقابل تهدیدهای احتمالی دشمن بسیار خوب اقدام کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.