×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، محمود کلهری در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به روستاهای بخش کن گفت: در آستانه دهه مبارک فجر پروژه گازرسانی به روستاهای کن به همت شرکت گاز، فرمانداری و حمایت های استانداری تهران اجرا شد و مشعل گاز این پروژه در امام زاده داوود (ع) روشن و روستاهای امام زاده داوود(ع)، کیگا ، رندان و طالون هم از نعمت گاز برخوردار شدند.


محمود کلهری با بیان اینکه شهرداری و اداره حریم هم با دقت کافی و حمایت های همه جانبه در مسیر و استفاده از اعتبارات داخلی برای بازسازی مسیر ها و راه ها تلاش و همکاری می‌کنند افزود: باید با تعامل و همفکری شرایط خوب و مناسبی را برای حضور مردم و گردشگران در این مکان مقدس و ارزشمند فراهم سازیم.


کلهری با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۵ هماهنگی های لازم را در مورد ارسال نقشه‌های کلی اجرایی حفاری برای تایید اداره کل حریم شهرداری تهران انجام داده است گفت: سال گذشته عملیات گاز رسانی به روستای سولقان در بخش کن به پایان رسید و با اتمام عملیات گازرسانی در سایر روستاهای کن بالغ بر ۱۰ هزار نفر از نعمت گاز برخوردار شدند.


مراسم گازرسانی به روستاهای بخش کن با حضور استاندار ، فرماندار ، مدیر عامل شرکت گاز ، رئیس اداره کل اوقاف استان تهران، شهردار منطقه ۵، امام جمعه بخش کن و تعدادی از اهالی بخش کن برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.