×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

اقتصاد زمانه : روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در ۴ بخش پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومي رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، این جشنواره با هدف آشنایي با اصول و استانداردهاي نشر الکترونيک و مکتوب در روابط‌ عمومي و ارائه آثار و تجارب موفق، توسعه و ارتقاي سطح توانمندي‌ها و مهارت‌هاي مديران و كارشناسان روابط‌عمومي در حوزه فعاليت‌هاي انتشاراتي و همچنين فرهنگ‌سازي مناسب و تكريم و معرفي نخبگان و الگوهاي برتر در حوزه انتشارات، در ۱۰ بخش و دو سطح ملي و استاني برگزار شد.

روابط عمومی بانک مهر ایران با شرکت در پانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومي در بخش‌هاي وب‌سايت رتبه اول، شبکه اجتماعي رتبه دوم، تبليغات رتبه دوم و پوستر رتبه سوم ملي را از آن خود کرد.

شایان ذکر است، این جشنواره به همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومي وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌هاي خصوصي و دولتي در دو بخش رقابتي و آموزشي در دو گروه تهراني و استاني در مرکز همايش‌هاي سازمان مديريت صنعتي (سازمان مطالعات و بهره‌وري نيروي انساني) برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.