×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه یک تهران از انتشار چهاردهمین شماره مجله چند رسانه‌ای «وقایع شمیران»، ویژه فروردین ۱۴۰۰ در ۱۲ صفحه از سوی اداره روابط عمومی این منطقه خبر داد.

‌به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک؛ محمد رضا پارسیان با اشاره به این مطلب گفت: این مجله چند رسانه ای با هدف ایجاد فرصتی برای ارتقاء سطح ارتباطات شهروندی با مدیریت شهری شمال تهران با انتشار مطالب متنوع به صورت آنلاین منتشر و با قابلیت نمایش متن، عکس، صوت، ویدئو و پادکست از طریق تلفن همراه، تبلت، رایانه و سایر دستگاه های دیجیتال قابل مشاهده و تورّق است.

پارسیان افزود: این شماره نشریه ویژه فروردین ۱۴۰۰ به مطالبی چون تشریح مجموعه اقدامات معاونت خدمات شهری، بازدیدها و دیدارهای نوروزی شهردار تهران، اتوبوس گردشگری و آشنایی شهروندان با فرصت های گردشگری، معرفی محله زعفرانیه، سیزده بدر و… پرداخته است.

گفتنی است؛ مخاطبان ارجمند برای دسترسی به آرشیو این مجله به آدرس Region1.Tehran.ir/VaghayeShemiran و برای مشاهده دوازدهمین شماره «وقایع شمیران» به آدرس زیر مراجعه و مطالب را با یک کلیک ساده بخوانید و بشنوید. پس فرصت مطلع شدن «وقایع شمیران» را به آسانی از دست ندهید.

tps://region1.tehran.ir/magezine94

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.