×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : یکصدمین سایت روستاهای خراسان رضوی در آستانه فرارسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب، به شبکه همراه اول متصل شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، در آستانه فرارسیدن چهل‌ودومین سالگرد پیروزی انقلاب، صبح امروز سه‌شنبه ٢١ بهمن‌ماه یکصدمین سایت جدید همراه اول در روستای بقیع شهرستان نیشابور طی جلسه‌ای ویدئو کنفرانسی با حضور مدیران مخابرات منطقه خراسان رضوی و جمعی از مدیران ارشد استانی روشن و به شبکه اپراتور اول تلفن‌همراه کشور اضافه شد.

استان خراسان رضوی به‌عنوان یکی از استان‌های پرجمعیت و وسیع کشور، میزبان میلیون‎ها مشترک همراه اول است و از این منظر در جایگاه خاص و مهمی قرار دارد؛ از این رو تیم‌های فنی همراه اول، مخابرات استان و شرکت نقش اول کیفیت(ناک) در نتیجه تلاشی یک‌ساله توانستند ١٠٠ سایت جدید تلفن‌همراه را در شرایط سخت تحریمی و دوران شیوع کرونا، برای استفاده ١٨٠ روستای محروم و کمتر برخوردار نصب و راه‌اندازی کنند.

مرتضی طاهری‌بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی مهندسان مخابرات استان خراسان رضوی و اپراتور اول تلفن همراه اظهار کرد: تمامی این اقدامات در راستای ایجاد عدالت ارتباطی و استفاده تمامی هموطنان بخصوص روستاها و شهرهای مختلف استان خراسان رضوی از آخرین تکنولوژی روز شبکه موبایل انجام شد.

وی ادامه داد: این اتفاق، حرکتی بزرگ در تکمیل پروژه روستایی بوده و همچنان ادامه خواهد یافت.
حسن اروجی، مدیر مخابرات منطقه خراسان رضوی نیز در این مراسم از سرمایه‌گذاری ٢٠٠ میلیارد تومانی همراه اول و مخابرات ایران در این پروژه خبر داد و گفت: از ١٢٧ سایت روستایی، ١٠٠ سایت امروز به بهره‌برداری رسید و ٢٧ سایت دیگر نیز تا پایان سال وارد شبکه ارتباطی کشور خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در بسیاری از این روستاهای محروم حتی تلفن ثابت وجود نداشت؛ اما اکنون می‌توانند از ظرفیت ارتباطی شبکه همراه اول بهره‌مند شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.