×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مجتبی حیدری نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه اتکایی ایران‌معین، با صدور پیامی فرا رسیدن عید نوروز و حلول ماه پر فیض و برکت رمضان را به کارکنان، سهامداران و کلیه ذینفعان این شرکت تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایران معین، در متن این پیام آمده است:

بهار تداعی رستاخیز عظیم در جان طبیعت است، مشقی برای شروع دوباره از میان ناملایمات زمستان که اگر چشم ها را شست و جور دیگر دید، خود درس زندگی است.

با وام گیری از ذات تحول برانگیز بهار، می‌توان سال کاری ۱۴۰۱، شرکت بیمه اتکایی ایران‌معین را به مثابه این فصل‌نو توصیف کرد، چرا که همانند دگرگونی زیبا و پر آوازه بهار، گردش مسیر مأموریت شرکت از صدور بیمه‌های جنرال به بیمه‌گری اتکایی در نوع خود تغییری بزرگ برای مجموعه بود که به حمد الهی با وجود تیم مدیران خبره، کارکنان توانمند، راهبری اعضای هیأت مدیره و به ویژه حمایت سهامداران محترم، نتایج ارزشمندی رقم خورد.

بی شک در یک سال گذشته، حصول دستاوردهای قابل توجه از جمله افزایش سه برابری درآمد اتکایی، اخذ مجوز تکافل اتکایی، ثبت شرکت نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان سهامی عام، دست یافتن به بزرگ‌ترین سرمایه ثبتی در بین شرکت‌های اتکایی و انتشار اوراق بیمه اتکایی حکایت از ریل‌گذاری درست فعالیت جدید داشته و آینده پر امیدی را پیش رو می گذارد.

حال که این شرکت همسان بهار پای در مسیر تحول گذاشته، همت عالی دارد به فضل خدا و با اتکاء به سرمايه‌های انساني كارآمد و نیز قابليت‌هاي درون سازمانی همچنان سربلند، مفتخر و خوش نام به فعالیت خود در صنعت بیمه ادامه دهد. امید آنکه در این راه به یمن تلاقی سال ۱۴۰۲ با ماه پر فضیلت و برکت رمضان، مورد عنایت و رحمت خاصه پروردگار مهربان قرار گیریم.

اینجانب ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های وافر اعضای محترم هیأت مدیره، مدیران متخصص و کارکنان مجرب و سختکوش، عید نوروز و ماه صیام را تبریک و تهنیت عرض کرده و از پروردگار متعال سالی سرشار از سلامتی، موفقیت و شادکامی برای همگان مسئلت دارم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.