×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

در طول تاریخ پرفراز و نشیب کشورمان همواره ازموهبت حضور مردانی پاکباخته و حماسه آفرین برخوردار بوده‌ایم که زندگی، خدمات ارزشمند و شهادتشان الگوي افراد جامعه بوده است. مردان بزرگی که شهادت را معراج تعالی روح می دانند و بی هیچ ترس و واهمه ای به دل دشمن می تازند.

سردار سلیمانی در شمار برترين نمونه این انسان هاي شريف بود که سال‌ها با اراده اي استوار و ايماني قوي با سربلندي زندگي و مبارزه كرد و با افتخار و عزت جان خود را فداي آرمان هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و امنيت و آرامش ملت عزيز ايران كرد.

عزم همه هموطنان براي برگزاري با شكوه مراسم سالگرد اين سردار بزرگ و زنده نگه داشتن خاطره مجاهدت هاي او بيانگر تاثير عميقي است كه شخصيت برجسته او و خدمات و تلاش هاي ارزنده اش در روح و جان ايرانيان باقي گذاشته است.

در جزیره کیش نيز با مشارکت همدلانه اقشار مختلف مردم مراسم گرامی داشت سالروز شهادت سردار سلیمانی با شكوه برگزار خواهد شد.

برنامه های فرهنگی متنوعی نيز برای ترویج افکار و منش این شهید وارسته در بین نسل جوان و آینده ساز کشور اجرا مي شود.

گرچه فقدان این سردار رشید و فداکار بسیار تلخ است ولی بی تردید هموطنان ما ادامه دهنده راه این شهید در مبارزه با ایادی استکبار بوده و می کوشند با پیروزی نهایی خود کام قاتلان و جنایتکاران را تلخ کرده و حافظ آرمان هاي شهدا باشند.

غلامحسين مظفري

رييس هيات مديره و مدير عامل

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.