×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

همزمان با فرا رسیدن روز جهانی کارگر، مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو پیامی صادر کردند.

بنام یکتا آفریننده جهان

یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای  بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند تقدیر نمائیم. بدون تردید تکریم این عزیزان تکلیفی است الهی و انسانی که بر عهده همه آحاد جامعه می باشد . و من نیز بر خود وظیفه می دانم از تمامی کارگران نجیب و پاک سیرت این سرزمین اسلامی به ویژه کارگران وکارکنان شریف و ساعی شاغل در مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو که طی سال گذشته در سخترین شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا با تمام توان و همت والای خود، تلاشی در خور تحسین در افزایش ظرفیت های تولیدی و رکوردشکنی های متوالی داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

امید دارم در سال جدید نیز که از سوی مقام معظم رهبری سال ” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها”  نام گرفته است، به حول و قوه الهی همچون سال گذشته که جهش واقعی را در تمامی واحدهای این شرکت عظیم محقق ساختید، با توانی مضاعف در راستای تولید، توسعه و ارزش آفرینی در بخش معدن و صنایع معدنی، حرکت مقدس خود را تداوم بخشید .

از درگاه خداوند متعال برای فرد فرد شما عزیزان آرزومند سلامتی، سربلندی، نشاط و شادکامی هستم و روز كارگر را به تمامی كارگراني زحمتکش ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم .

   ناصر تقی زاده

   مدیر عامل و عضو هیات مدیره چادرملو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.