×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

والفجر و لیال عشر

بهمن ماه و ایام ا.. دهه مبارک فجر برای ملت ایران و تمامی عزت طلبان و مجاهدان راه حق ، یادآور اتحاد ، فداکاری و عزم ملی در مبارزه با ظلم ، استبداد و استیلای خارجی و پیروزی مردم در برچیدن نظام غیر مردمی و وابسته شاهنشاهی و حاکمیت آرمانها و ارزشهای اسلامی به رهبری پیامبر گونه حضرت امام خمینی (ره) است.

انقلاب اسلامی بفرموده حضرت امام (ره) ” انفجار نور بود ” نوری که تلالو آن مرزهای سیاسی و جغرافیایی را در نوردید و گفتمان خدا محوری ، معنویت و حمایت از مستضعفان را با اتکا بر اسلام ناب محمدی در جهان احیا کرد و موجب بیداری اسلامی و خود باوری مسلمین در مقابله با مستکبران و زورگویان جهان شد .

چهل و دو سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی میگذرد و طی این مدت ، استکبار جهانی با طراحی و اجرای توطئه های مختلف در حوزه های نظامی ، فرهنگی و اقتصادی بر علیه میهن اسلامی و ملت رشید ایران ، نهایت دشمنی و خباثت خود را نشان داده است . اما ملت سلحشور ایران با ولایت مداری و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری نه تنها مقابل توطئه های دشمن ایستادگی نموده بلکه با تکیه بر ظرفیت های داخلی و بهره گیری از نیروهای متخصص و ارزشی به پیشرفت های بزرگ علمی دست یافته و جمهوری اسلامی ایران را به الگویی کارآمد برای سایر کشورها تبدیل نموده است .

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ بیمه البرز ضمن ادای احترام به شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به امت انقلابی و شریف به ویژه خانواده معزز شهدا ، جانبازان ، آزادگان و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض نموده و سلامتی و بهروزی همگان و سربلندی ایران اسلامی را از خداوند منان خواستارم .

محسن پور کیانی

مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمه البرز

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.