×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024

اقتصاد زمانه : حسن بقائی مدیر عامل پاکسان، در پیامی هفته دفاع مقدس را به همه مردم شریف ایران اسلامی به ویژه خانواده شهدا و جانبازان هشت سال دفاع مقدس شرکت پاکسان و پرسنل این مجموعه تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام وی به این شرح است؛

هفته دفاع مقدس، یادآور حادثه ای عظیم و به بار نشستن نتایجی عظیم تر در سیر انقلاب ملت ما است و هیچ گاه از ذهن ملت محو نخواهد شد. (مقام معظم رهبری)

تردیدی نیست که ۸ سال دفاع مقدس مردم ایران در مقابل استکبار جهانی، نقطه عطفی در تاریخ پر افتخار مهین عزیز و اسلامی ما است. روزهایی که دشمنان قسم خورده اسلام و ایران، عزم خود را برای تجاوز و تعدی به خاک پر گهر جزم کردند؛ اما با رشادت ها و از خود گذشتگی فرزندان غیور ملت نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.

روایت هشت سال دفاع مقدس، حکایت از دوران طلایی و پر افتخار ملتی دارد که صبر، عزت، وحدت و همدلی را پیشه خود نمود و امنیت، پیروزی و سربلندی را برای این سرزمین به ارمغان آورد.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاور مردی های تمامی رزمندگان و ایثارگران گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، این ایام غرور آفرین را به ملت شهید پرور ایران اسلامی به ویژه، جانبازان، آزادگان سرافراز، خانواده معظم شهدا و همکاران گرانقدر خود در مجموعه پاکسان تبریک عرض می نمایم.

حسن بقائی

مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.