×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرعامل بانک پارسیان در پیامی، فرارسیدن بیستمین سالگرد تاسیس بانک پارسیان را تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد زمانه ، دکترپرویزیان در این پیام آورده است : بیستمین سالگرد تاسیس بانک پارسیان را به تمامی همکاران مسئولیت پذیر، توانمند و پرتلاش، سهامداران ارجمند، مشتریان معزز و ذی نفعان بانک تبریک می گویم.
بانک پارسیان در حالی بیستمین سال فعالیت خود را سپری کرده است، که طی این سال ها ، با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و کارآمد و به پشتوانه اعتماد مشتریان و حمایت سهامداران توانسته است به عنوان بانک تسهیل‌گر و محرک چرخه های اقتصاد با پشتیبانی از تولید، رفع موانع کسب وکار و ایجاد اشتغال پایدار ، همچنین ایفای رسالت و مسئولیت های اجتماعی از طریق اعطای تسهیلات اشتغالزایی و قرض الحسنه در مناطق کمتربرخوردار، کارنامه ای درخشان ارایه داده و نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه به عنوان بانکی پیشگام مطرح کند.
تداوم تحریم ها از یک سو و پاندمی ویروس کرونا از سوی دیگر سال های سخت برای کشور و نظام بانکی رقم زد. شیوع ویروس کرونا و پیامدهای آن زندگی هموطنان را به شکل وسیعی تحت تاثیر قرار داد، دراین بین همکاران روزهای پراضطراب و سختی را پشت سرگذاشتند، خانواده بانک پارسیان در غم از دست دادن فرزندانی عزیز به سوگ نشست و به تبع آن شرایط پرتنش و دشواری بر محیط کار مستولی بود، ولی همکاران پرتلاش ما همگام با سایر دستگاه ها و همچون گذشته با اخلاص تمام با وجود شرایط سخت فعالیت، در ارائه خدمات به مردم هیچ گونه کوتاهی نکرده و اجازه ندادند تا چرخ اقتصاد کشور از حرکت باز ایستد.
در واقع فعالیت شما همکاران در این برهه حساس مصداق بارز از خودگذشتگی و تعهد به خدمت بوده است که جا دارد به نوبه خود ضمن آرزوی سلامتی ، از زحمات یکایک شما در سراسر کشور قدردانی و تشکر نمایم.
مشتریان، ذی نفعان گرامی و سهامداران ارجمند؛ امروز ما میراث دار دستاوردهای مدیران باتجربه وکارکنان خدوم و پرتلاشی هستیم که با تمام توان پاسدار سرمایه‌های ارزشمند و دارایی‌های شما بودند و تمام ظرفیت و توانایی های خود را برای خلق ارزش بیش از پیش به کار بسته اند تا بانک پارسیان بتواند با نوآوری در خدمات و ارزش آفرینی بیشتر برای مشتریان همانند گذشته به‌عنوان یک بانک خوشنام در نظام بانکی بدرخشد و همواره برای ایران و ایرانیان افتخار آفرین باشد.
امیدوارم در طلیعه بیستمین سالگرد تاسیس بانک با تلاش مضاعف و با همدلی و وفاق بیشتر بتوانیم ضمن تحقق چشم انداز بانک که همانا ” بانک متمایز و نوآور” است، همچنان در راستای تحقق جهش تولید و توسعه و آبادانی کشور در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به سال” تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ” نام گرفته به سهم خود گام برداریم.
اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیات مدیره، فرارسیدن سالروز تاسیس بانک پارسیان را به سهامداران ارجمند، مشتریان گرامی و همچنین همکاران تلاشگر که از مهم ترین سرمایه‌های بانک هستند، تبریک گفته و امید است با عزمی راسخ، اندیشه ای خلاق و پایبندی به مشتری مداری بتوانیم با لطف خداوند متعال بیش از پیش در مسیر خدمت گذاری و تحقق اهداف بانک گام برداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.