×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۹ تیر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 29 June , 2024
پیام تبریک رئیس هیئت مدیره پاکسان به مناسبت عید سعید غدیرخم

اقتصادزمانه : سیدصدرالدین حسینی با صدور پیام تبریکی به مناسبت عید سعید غدیرخم از تمامی هموطنان خواهش نمود تا در پای صندوق‌های رای حضور بهم رسانند.

” مَنْ کُنْتُ مَوْلَاهُ فَهَذَا عَلِیٌّ مَوْلَاهُ ”

غدیر روز ولایت و امامت و نشانه تداوم حرکت نبوت در مسیر امامت است، تا امت اسلامی با فروغ نور ولایت راه عدالت را بپیماید و با پیوند نبوت و امامت به سرچشمه علم و حکمت الهی دست یابد.

واقعه غدیر عظمت اسلام را معنا داد و با تفکر عمیق عدالت خواهی، سعادت بشری را به عینیت رساند و امید به هدایت الهی را تجسم بخشید.

فرا رسیدن عید سعید غدیر، سال روز انتخاب سرچشمه علم و حکمت و تجدید میثاق با ولایت و امامت را به تمام مردم شریف ایران به ویژه همکاران پرتلاشم در شرکت پاکسان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال خواستاریم ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی ‌الموحدین حضرت امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.

همچنین شایسته است گرامی بداریم یاد و نام شهدای خدمت بویژه حضرت حجت الاسلام والمسلمین شهید دکتر رئیسی، رئیس جمهور فقید کشورمان را که میثاق خدمت را با جان خود امضا نمود و اکنون که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و مصادف بودن آن با دهه امامت و ولایت و ایام عید بزرگ غدیر، فرصت مغتنمی است برای پیوند این دو مفهوم به یکدیگر، چرا که انتخابات تبلور دموکراسی و مردم‌سالاری است و غدیر نیز واقعه‌ای است که در آن مردم و بیعت ایشان با امام معنا و مفهومی عمیق پیدا می‌کند.

اینجانب وظیفه خود می دانم که از محضر هموطنان عزیزمان خواهش نمایم تا با حضور گسترده در پای صندوق های رای در هشتم تیرماه سال جاری، تجدید میثاقی داشته باشند با آرمان های امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری (مدظله) و این پیام را به جهانیان ارسال نمایند که ملت غیور ایران همچنان پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند و در هر صحنه ای که باید نقش آفرینی نمایند با تمام وجود اعلام حضور خواهند کرد.

سیدصدرالدین حسینی

رئیس هیئت مدیره شرکت پاکسان

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.