×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۲۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 17 April , 2024

اقتصاد زمانه : نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در پیامی، هفته دولت و روز کارمند را به عموم کارکنان این شرکت تبریک گفت.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، متن پیام دکتر کاردگر به شرح زیر است:

بسمه تعالي

“الکاد علی عیاله کالمجاهد فی سبیل الله”

کسی که در تأمین معاش خانواده بکوشد مجاهد در راه خداست(پیامبرص)

حمد و ثنا و شکر بی منتها بر پروردگاری که دلالت کرد ما را به شاهراه نجات و هدایت نمود به سوی آن چیزی که موجب علو درجات است.

سلام و تهنیت وافر به سرور آزادگان جهان حضرت حسین بن علی (ع) و ارواح طیبه شهدای والامقام و سپاس بیکران خداوند متعال را که توفیق به انجام رساندن مأموریت خطیر خدمت رسانی به مردم شریف را نصیبمان فرمود.

هفته دولت یادآور فداکاری‏های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمت گذاری شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است.

تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری‌ها و از خود گذشتگی‌های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی‌دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

لذا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت خدمت‌گذار، بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و بیمه گذاران گرانقدر، سهامداران محترم، نمایندگان وکارگزاران عزیز، کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران تلاشگر اعم از صف و ستاد در شرکت بیمه دانا تبریک گفته و توفیق همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تا رسیدن به اهداف عالیه توسعه صنعت بیمه و بالندگی بیمه دانا از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

ابراهیم کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.