×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه روند بازدیدهای مستمر خود از پروژه های عمرانی، اقتصادی، گردشگری و… سطح جزیره از چهار پروژه و طرح عمرانی، گردشگری و خدماتی سطح شهر قشم بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه از قشم، علی درویش پور در این بازدیدها که با حضور جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، دستورات لازم جهت سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه ها را صادر کرد.
هدف از این بازدیدها بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این پروژه ها بود و پیرو آن، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم معاونت های فنی و زیربنایی و معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری را مکلف به رفع موانع اجرایی و تسریع در روند عملیات اجرایی این پروژه ها کرد.
درویش پور به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان در نخستین بازدید روز جمعه (۲۱ خردادماه) از محل اسکله صیادی دوحه شهر قشم دیدن کردند. پیرو بازدید صورت گرفته عالی ترین مقام سازمان منطقه آزاد قشم؛ معاونت های فنی و زیربنایی و معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری را مکلف به ساماندهی اسکله دوحه و همچنین بهسازی وضعیت غرفه های فروش محصولات دریایی در این منطقه نمود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه در ادامه برنامه های خود از محل بازار ماهی فروشان قشم بازدید کردند. در پی این بازدید، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم دستوراتی را جهت تسریع روند اجرای ساماندهی بازار ماهی فروشان به معاونت های مربوطه صادر کرد.
بازدید از محل پیش بینی شده جهت احداث بازار روز شهر قشم با هدف دسترسی آسان مردم به میوه و تره بار باکیفیت و با قیمت مناسب سومین مقصد درویش پور در برنامه های روز جمعه بود. مدیرعامل سازمان ضمن بازدید از محل احداث بازار روز شهر قشم و بررسی طرح آن در محل، دستورات لازم را به معاون عمرانی در راستای شروع عملیات عمرانی و بهره برداری از آن در کوتاه ترین زمان صادر نمود.
حضور در محل سایت های غواصی پیش بینی شده در محدوده کمپ پارک آفتاب آخرین مقصد بازدیدهای درویش پور و معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم بود. دیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در جریان این بازدید دستوراتی را در راستای رفع موانع و تسریع روند عملیات اجرایی پروژه صادر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.