×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۲۹ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 19 September , 2024
پتروشیمی اروند ابتکار عمل را در دست گرفت؛ از حذف سقف عرضه محصولات پتروشیمی تا ایجاد سامانه نوآورانه برای مشتریان شرکت

اقتصادزمانه : به ابتکار شرکت پتروشیمی اروند و دکتر محمد رضا کریمی مدیر عامل پتروشیمی اروند گردهمایی بزرگ مشتریان برای ششمین سال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصاد زمانه، همزمان با روز پایانی هجدهمین نمایشگاه ایران پلاست گردهمایی مشتریان و ذینفعان، مهندسین و متخصصین شرکت پتروشیمی اروند با هدف ارائه گزارشی جامع از بومی سازی قطعات مواد شیمیایی، کاتالیست ها و کسب و کارهای تازه در زمینه تولید و سودآوری مورد تحسین قرار گرفت

دکتر محمد رضا کریمی مدیر عامل پتروشیمی  اروند با بیان اینکه ابتکار این گردهمایی در سالهای مدیریت او پایه گذاری شده است افزود: هدف از برگزاری این گردهمایی ها ابراز رضایت مشتری و توجه به خواست و نظر آنان در ۵ گردهمایی گذشته بوده است.

دکتر کریمی افزود: این گردهمایی نشان از موفقیت های کسب شده توسط ایرانی ترین و بزرگ ترین زنجیره کلر و پی وی سی را نشان می دهد.

وی در این گردهمایی  اجرای بارگیری ۲۴ ساعته در شرکت پتروشیمی اروند به عنوان مطالبه مشتریان و رونمایی از سامانه برات به عنوان دو خبر موفقیت آمیز برشمرد که باعث کسب رتبه نخست فروش اعتباری و محقق شدن فصل جدیدی از حمایت از صنایع پایین دستی و مشتریان و شرکای تجاری شده است.

وی سامانه نوآورانه برات را جایگزینی برای LC های بانکی دانست و افزود: این سامانه به تقویت روابط تجاری بین پتروشیمی اروند و مشتریان کمک شایانی می کند و به مشتریان امکان می دهد با سهولت بیشتر و در کمترین زمان محصولات مورد نیاز را خود خریداری نمایند.

محمدرضا کریمی مدیر عامل پتروشیمی اروند با بیان اینکه  پتروشیمی الوند خود را متعهد به تولید گریدهای جدید می‌داند و این شرکت توان تولید ۸ گرید در spc و ۵ گرید در upvc را دارا می‌باشد. گفت:  امسال با توجه به نیازهای بازار که شناسایی شده بود و تأکید هلدینگ خلیج‌فارس تولید گریدهای متنوع در دستور کار قرار گرفته است.

کریمی در مورد گرید ۷۵ گفت: این گرید بسیار سخت و تخصصی هست که کامل از خارج از کشور وارد می‌شود که با تولید این مجموعه خوراک عملاً واردات واحد UPVc به صفر می‌رسد. امیدوارم ما بتوانیم با افزایش تولیداتی که در سال‌های گذشته داشته‌ایم بتوانیم نیاز داخل را به صورت کامل برطرف کنیم.

وی افزود: از اول امسال در واحد epnc تا کنون ۳ گرید ۶۶ گرید ۶۸ و ۷۲گرید تولید شده است و برای اولین بار امسال در حال برنامه ریزی هستیم که از اول مهر ماه گرید ۷۵ را نیز تولید کنیم.

وی افزود: کاری دیگری که انجام شد در واحد spc در این واحد فقط یک گرید ۶۵ تولید می‌کردیم و الان با تغییراتی که اندیشیده شده است و پتانسیلی که در کارخانه ایجاد شده است تولید همزمان دو گرید فراهم شده است این تولید همزمان باعث شده که علاوه بر ۶۵ گریدهای دیگر که با تخصصی هست همزمان بتوانیم تولید کنیم گرید ۵۸ گرید ۷۰ و گرید ۶۰ رو امسال تولید کنیم.

کریمی افزود: علاوه بر گرید ۶۵ که نیاز عمومی کشور هست و معمولاً کمبود آن در کشور التهاب ایجاد می‌کند و به صورت دائم آن را تولید و گریدهای دیگر را در کنار آن تولید خواهیم کرد.

مدیر عامل پتروشیمی اروند ابراز امیدواری کرد که در آینده سبد محصولاتمون کامل شود و هم در بازارهای داخلی و هم خارجی بتوانیم رقابت خوبی داشته باشیم.

دکتر کریمی  به قطعی  برق در واحد های تولیدی شرکت اشاره کرد و گفت: در حال حاضر با تلاش پرسنل و همکاران نگذاشتیم قطعی برق باعث کاهش تولید مصارف داخلی اما با مشکل پر شدن انبارها و کاهش تولید مواجه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: اگر این قطعی برق‌ها ادامه ادامه پیدا کند کل انبارهای ما تولید یک ماه کارخانه را بیشتر نمی‌تواند داشته باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه اوره‌های سالیانه‌ای داشته‌ایم سعی کردیم آنها را استفاده کنیم که الان صنایع پایین‌دستی نمی‌تواند ولی خب آن را تولید کند ولی کاهش تولیدات داریم

مدیر عامل پتروشیمی اروند سیاست تک نرخی شدن ارز را موجب تعادل نرخ ارز دانست و گفت: قطعا با این سیاست تولید کننده و مصرف کننده و صادر کننده واقعی شناسایی می شوند.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.