×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024

اقتصاد زمانه : در راستاي حفظ، نگهداري و افزايش حداکثر بهره وري از خطوط حمل و نقل عمومي ، پايانه هاي موجود در منطقه۲ تهران بهسازي وساماندهي مي شوند.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲،امیرحسین حیدرنیا ، معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه با اعلام اين خبر گفت: پايانه هاي حمل و نقل عمومي يکي ازمراکزمهم تبادل سفر هستند که به عنوان يکي از فضاهای مهم شهري بايد مورد توجه خاصي قرار گيرند بر همين اساس براي افزايش حداکثر بهره وري ازسيستم حمل و نقل عمومي، پايانه ها بايد از لحاظ بهداشتي، رفاهي و ايمني و امنيت ازکيفيت مطلوبي برخوردار باشند.
وي افزود : پس از بازنگري و بررسي وضعيت موجود پايانه ها وشناسايي نواقص ومشکلات ،برنامه ريزي در جهت بهبود ارتقاء سطح کيفي خدمات در پايانه ها در دستورکار قرارگرفت.
معاون حمل و نقل و ترافيک شهرداري منطقه ۲ بازپيرايي و نوسازي سيستم روشنايي ، تابلوهاي ترافيکي ، تابلوهاي معرف خطوط پايانه، اجراي روکش آسفالت و لکه گيري در سطح پايانه ها و … را ازاقدامات اجرایی برشمرد.
وی افزود: با توجه به شیوع بیماری کوئید ۱۹ ، به منظورصیانت از سلامت رانندگان و همچنین شهروندان ، ضمن ضدعفونی سیستم حمل و نقل عمومی و پایانه ها ،نظارت مستمر بر رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.