×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024

اقتصادزمانه : شهردار منطقه یک گفت:همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سرباز وطن حاج قاسم سلیمانی ویژه برنامه های فرهنگی در محلات ۲۷ گانه شمال تهران از امروز آغاز شد.

به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک،سید مهدی صباغ اعلام کرد: در سالگرد شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره ایشان ویژه برنامه های فرهنگی از روز یکشنبه ۱۱ دی ماه در سراهای محلات، مساجد، مدارس، مراکز فرهنگی و مذهبی منطقه یک اجرا و تا ۱۴ دی ماه ادامه می یابد.

او با اشاره به مراسم عصر شعر جان فدا گفت: به همین مناسبت مراسم عصر شعر با حضور شاعران و هنرمندان کشوری امروز یکشنبه ۱۱ دی ماه از ساعت ۱۵ در موزه شهدای آستان مقدس امامزاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار می شود .

صباغ اکران فیلم مستند حاج قاسم را از دیگر برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه یک دانست که همزمان با فرارسیدن ایام شهادت سردار دلها در محله‌های ۲۷ گانه شمال تهران پخش می شود.

شهردار منطقه یک مراسم نکوداشت همسران شهدای شاخص شمیران و مادران دو فرزند شهید، برپایی ۱۰ موکب فرهنگی و پذیرایی در سطح منطقه و توزیع برچسب های خودرویی منقش به تصویر حاج قاسم، توزیع کارت های نائب الشهید در بین شهروندان، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس و کتاب، برپایی مسابقه کتابخوانی و دلنوشته به حاج قاسم، اجرای فعالیت های مجازی شامل معرفی آثار و کتب حاج قاسم را از جمله برنامه های اجرایی در این ایام دانست.

گفتنی است بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ درحمله موشکی پهپادهای آمریکایی ، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.