×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024

مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه به مناسبت فرا رسيدن ماه محرم و ايام سوگواري حضرت امام حسين عليه‌السلام ويژه برنامه فرهنگي “زندگي حسيني” در ايستگاه‌هاي منتخب متروي تهران برگزار مي كند.

به گزارش اقتصاد زمانه، اين ويژه برنامه در قالب‌هاي مختلف فرهنگي و هنري به همت معاونت امور فرهنگي و اجتماعي شركت بهره‌برداري متروي تهران و با هدف ارتقاي بیشتر سطح آگاهي و گسترش و تعميق شناخت شهروندان از الگوهاي ديني به خصوص سيره و زندگي حضرت اباعبدالله الحسين عليه‌السلام برگزار مي‌شود.


به مناسبت ايام عزاداري سالروز شهادت حضرت امام حسين عليه السلام و به منظور ايجاد فضاي معنوي در ايستگاه هاي متروي تهران، پايگاه‌هاي مشاوره مذهبي و خانواده “زندگي حسيني” با هدف پاسخگويي به سوالات و شبهات ديني و هم‌چنين ترويج مهارت‌هاي زندگي با محوريت سبك زندگي اسلامي- ايراني در ايستگاه‌هاي امام خميني (ره)، تجريش، ارم‌سبز، تئاترشهر و ميدان آزادي از ۳ تا ۱۱ شهريورماه ۹۹ برگزار مي‌شود و مسافران شهر زيرزميني مي‌توانند ماه با مراجعه به اين پايگاه‌ها از خدمات آن بهره‌مند شوند.


ايستگاه‌هاي متروي تهران به مناسبت ايام ماه محرم با ايجاد فضاسازي بصري متناسب با اين ايام در ايستگاه هاي مترو اقدام کرده، همچنين با طراحي و نصب كتيبه‌هاي بزرگ فرهنگي با عنوان “با نواي كاروان”،‌ در ايستگاه‌هاي منتخب مسافران مترو از طريق سامانه هوشمند QR به فايل‌هاي مداحي، سخنراني و مجموعه كتاب‌هاي مرتبط با قيام عاشورا و حماسه حسيني مي توانند دسترسي پيدا كنند.


گفتني است نمايشگاه عكس محرم، شامل مجموعه تصاوير ايام ماه محرم و مراسم عزاداري سوگواران حسيني در گذرگاه‌هاي فرهنگي ايستگاه‌هاي ميدان انقلاب اسلامي، تئاتر شهر و فردوسي برگزار شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.