×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : طی یک سال گذشته بیش از ۱۳۰۰ سایت لوکیشن جدید با هدف بهبود کیفیت ارتباطات موبایلی کشور توسط پیمانکار فنی همراه اول وارد شبکه موبایلی ایران شده است تا رکوردی جدید در تاریخ توسعه شبکه تلفن همراه ایران به ثبت رسد.

از آذرماه سال گذشته تاکنون اپراتور اول توانسته ۱۳۳۳ سایت لوکیشن جدید بالغ بر ۴۵۰۰ تکنولوژی ۳G و ۴G را در ۳۱ استان به منظور بهبود کیفیت تلفن همراه کشور نصب و راه‌اندازی کند. همچنین ۱۵ هزار مورد از این تکنولوژی را روی سایت‌های موجود اضافه کرده که رکوردی در صنعت تلکام ایران محسوب می‌شود. این در حالی است که اعمال تحریم‌ها علیه ایران و پاندمی کووید ۱۹ شرایط را برای نصب و راه‌اندازی سایت لوکیشن جدید، دشوار ساخته بود.

با این اقدام در روزهایی که به علت شیوع ویروس کرونا، دورکاری و قرنطینه، تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و تشویق به ماندن در خانه، ارتباطات افراد بیشتر از طریق تلفن‌های همراه صورت می‌گیرد، شرایط ارتباطی مناسبی به صورت برابر برای همه مردم شهرها و روستاهای ایران فراهم شده است.

همراه اول جهت افزایش میزان رضایت و دسترسی حداکثری مشترکان خود به بروزترین خدمات ارتباطی، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای نصب و راه‌اندازی این تعداد سایت لوکیشن جدید در قالب پروژه فاز هشت توسعه موبایل، سرمایه‌گذاری کرده است.

این پروژه ملی در ایامی که با گسترش کرونا شاهد فشارهای اقتصادی و تعدیل نیرو هستیم، برای ۱۴۰۰ نفر اشتغا‌‌لزایی به همراه داشته است و ۳۴۰۰ نفر در انجام آن به‌صورت مستقیم نقش ایفا کرده‌اند. همچنین در اجرای آن از توان داخلی در جهت ارائه آخرین تکنولوژی‌های روز تلفن‌همراه به مردم تمامی نقاط کشور استفاده شده است تا اثر تحریم‌ها در این حوزه کاهش یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.