×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : همایش ۲۶ هزار نفری “اقتدار بسیج” با حضور بسیجیان سراسر خوزستان در ۲۸ نقطه استان برگزار شد.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از خبرنگار روابط‌عمومی، همایش ۲۶ هزار نفری بسیجیان خوزستان، سوم آذرماه ۱۴۰۰ با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)، صادق خلیلیان استاندار خوزستان، خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و بسیجیان نواحی مختلف استان خوزستان برگزار شد.در این همایش جمعی از بسیجیان حوزه شهید بقایی فولاد خوزستان، در قالب دو گروه کارگری و گردان بیت‌المقدس حضور داشتند.

حجت‌الاسلام و المسلمین موسوی‌ فرد نماینده ولی‌فقیه، با بیان اینکه مهم‌ترین وظیفه‌ی بسیج فساد ستیزی و عدالت‌گستری است، افزود: اگر در هشت سال دفاع مقدس جلوی دشمنان سر خم نکردیم، به خاطر نگاه انقلابی بسیجیان بود. در جنگ نابرابر دشمن حمایت هشتاد کشور را همراه داشت. در این‌ سوی میدان‌ دستانمان خالی بود، اما با توکل و توسل و غیرت رزمندگان توانستیم پیروز شویم. روحیه بسیجی یعنی غیرت، صلابت، سازندگی و دفاع همه‌جانبه از ایران اسلامی. اطاعت از ولایت فقیه، اخلاص، تواضع و فروتنی، غیرت و شجاعت مهمترین ویژگی‌های بسیجی را تشکیل می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با توصیف ویژگی‌های یک بسیجی از نگاه مقام معظم رهبری گفت: بسیجی یعنی انقلابی و شاخص‌های انقلابی از نگاه رهبر معظم انقلاب شامل، پای‌بندی به مبانی ارزش‌های اسلامی، هدف گذاری در مسیر پیشبرد آرمان‌های انقلاب، پای بندی به استقلال کشور، هوشیاری و حساسیت در برابر دشمن و تقوای دینی است.

پیش از سخنان نماینده ولی‌فقیه،‌ سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان، بسیج و بسیجی را خادم ملت دانست و افزود: بیست و هشت نقطه استان خوزستان، امروز شاهد به تصویر کشیده شدن اقتدار ۲۶ هزار بسیجی ولایت مداری هستند که بعد از گذشت ۴۲ سال، همچنان با افتخار، خود را آماده خدمت به مردم با بصیرت استان خوزستان می‌دانند‌. روحیه بسیجی یعنی هر کجا و هر زمان که نیاز به خدمت است،‌ بی‌درنگ حاضر شوی. دیروز جبهه‌، جنگ‌ و سازندگی، امروز دفاع از حرم،‌ امنیت و یاری رساندن به محرومین.

وی در ادامه گفت: در دو سال گذشته یکی از صحنه‌های حضور جهادگرانه بسیجیان، میدان مبارزه با کرونا بوده است. در قالب طرح سردار شهید سلیمانی، از روز اول شیوع کرونا تا به امروز در کنار مردم هستیم. سربازان ولی فقیه، همچنان برای استحکام‌ بخشی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند.

در ادامه صادق خلیلیان استاندار خوزستان مردم را عامل حل مشکلات دانست و افزود: هر جا که مردم حضور پیدا کردند، گره‌ها باز شد.‌ در شرایطی که در محاصره‌ی اقتصادی به سر می‌بریم، با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم حصر اقتصادی را می‌شکنیم. مقام معظم رهبری تاکید بسیار در سپردن امور به مردم دارند، یکی از نمادهای مردمی، حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف است.

گزارش خبرنگار ما حاکی است، موکب شهدای فولاد خوزستان به منظور پذیرایی از بسیجیان در محل همایش برپا بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.