×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : با توجه به امضای تفاهم‌نامه همکاری بیمه ملت با باشگاه مشتریان سازمان تامین اجتماعی، انواع خدمات و محصولات بیمه‌ای به صورت اقساطی و همراه با تخفیف، به بازنشستگان این سازمان که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند از سوی بیمه ملت ارائه می‌شود.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی بیمه ملت؛ بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی می‌توانند بیمه‌نامه‌های شخص ثالث و بدنه خودروی خود را در اقساط یک تا هشت‌ماهه فقط با ۱۰ درصد پیش‌پرداخت از بیمه ملت دریافت کنند.


همچنین، به منظور قدردانی از این قشر زحمت‌کش، بیمه بدنه خودرو با ۳۰ درصد تخفیف، بیمه‌ آتش‌سوزی منازل مسکونی با ۲۵ درصد تخفیف، بیمه آتش‌سوزی صنعتی و غیرصنعتی با ۱۵ درصد تخفیف به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعطا می‌شود.


بر اساس این گزارش؛ ۲۵ درصد تخفیف در هزینه‌های اداری بیمه‌نامه عمر ویژه منتسبین بازنشستگان این سازمان و تخفیف در بیمه‌های عمر و حادثه انفرادی به همراه پوشش کرونا، هدیه دیگری است که از سوی بیمه ملت به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعطا می‌شود.


بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، با مراجعه به نمایندگی‌های بیمه ملت در سراسر کشور و همراه داشتن کارت ملی و شماره مستمری خود می‌توانند از تخفیفات ویژه بیمه ملت و پرداخت اقساطی بیمه‌های اتومبیل بهره‌مند شوند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت با شماره ۰۲۱۸۵۳۳۳ آماده پاسخ‌گویی به سوالات بازنشستگان در خصوص تفاهم‌نامه سازمان تامین اجتماعی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.