×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024

اقتصاد زمانه : تاریخ پر‌افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سرشار از استعدادها و ظرفیت‌هایی است که در بزنگاه‌های حساس و کلیدی و به گاه نیاز در میدان جنگ سخت و در دنیای امروز که به عصر ارتباطات موسوم است در جنگ نرم نقش آفرینی می‌نمایند و در راستای توسعه‌ی همه‌جانبه از هیچ کوشش فروگذار نمی‌کنند.

ملت بزرگ ایران همواره در میادین دفاع و مقاومت سرآمد بوده است و مقاومت فعل و پیشوند جدانشدنی از گذشته‌ی پر فراز و نشیب این مردمان دلیر است.
این سرزمین پرگهر همواره در تیررس دشمنان و مکر و کید بدطینتان و کینه‌توزان قرار داشته است و هرچند زخم‌هایی نیز برداشته است اما نستوه و استوار هم‌چون دماوند و قلاقیران ایستاده است.
عصر امروز‌ه با نام عصر انفجار اطلاعات نام‌گذاری شده است و زخم‌هایی که از دشمنان و بدخواهان این سرزمین وارد می‌شود ناشی از جنگ نرم یا جنگ الکترونیک است و اختلال در سیستم‌های ارائه سوخت در کشور در زمره‌ی همین جنگ است.
بدون شک میدان‌ها و جنگ‌ها به اقتضای زمان متفاوت است که لزوم تربیت و توانمند سازی نیروهای متخصص و متعهد در استان و کشور را به خوبی نشان داد ،موضوعی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از آنها با عنوان افسران جنگ نرم و یا فضای مجازی سالها پیش و همواره گوشزد می فرمایند.
و این روزها مفهوم مقاومت در میدان الکترونیک نمود پیدا کرده و مهندسین جوان از جنس حججی‌ها با تعلق خاطر و تعصب مالکانه به سرزمین مادری خود، عاشقانه تلاش می کنند.
همزمان با سراسر کشور، استان ایلام نیز هم‌چون دوران دفاع مقدس در این جنگ الکترونیک به دفاع از وزارت نفت بر آمدند و شرکت پتروشیمی ایلام در این مسیر پیشگام بود و مهندسین واحد فناوری اطلاعات پتروشیمی ایلام به خط زدند و در مهران در خط مقدم جنگ الکترونیک قرار گرفتند.
مردانی از جنس تلاش، سختکوشی با تلفیقی از علم، ایمان و عمل همواره به امر مهم و راهبردی آموزش تخصصی و به روز شدن در سطح جهانی اندیشیده و در مقام عمل و دفاع، میدان در اختیار این جوانان متخصص متعهد است.
ناگفته پیداست فرزندان شایسته‌ی این استان که دل در گرو جمهوریت و اسلامیت نظام دارند در کلیه حوزه‌های اجتماعی و اقتصادی حضور مستمر دارند و شرکت پتروشیمی ایلام نمونه‌ی کاملی از یک سازمان است که پرسنل خودساخته‌ی آن در تمام صحنه های صنعت، تولید، اجتماعی، فرهنگی و … حضوری فعالانه و تاثیرگذار دارند.

روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.