×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصاد زمانه : آیین بزرگداشت هفته کار و کارگر و مراسم تقدیر از «کارگران نمونه» بزرگ ترین قطب صنعت شرق کشور با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران ارشد فولاد خراسان برگزار و از ۵ تن از کارگران نمونه ی این واحد صنعتی تقدیر شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان، در این آیین نکوداشت که پیش از ظهر دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در دفتر مدیریت عالی شرکت و با رعایت موازین بهداشتی برگزار شد، ۵ نفر از کارگران نمونه مجتمع به نمایندگی از همکاران خود با اهدای لوح تقدیر و هدایایی به رسم یادبود مورد قدردانی قرار گرفتند.

مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در این مراسم با بیان این که نیروی انسانی، یکی از اصلی ترین داشته های هر سازمان، به ویژه در مجموعه های تولیدی است، افزود: مفهوم کارگر امروزه دیگر تنها در کار یدی خلاصه نمی شود و کارگران، که بخش بزرگی از جامعه انسانی و هسته پیشرفت هر جامعه را تشکیل می دهند، با نیروی فیزیکی، هوش، خلاقیت و تعهد خود، پیش برنده تولید و سازندگی هستند.

کسری غفوری با قدردانی از تلاش های همکاران خود که با وجود شرایط ناشی از اپیدمی و تحریم های غیرحقوقی و ظالمانه علیه اقتصاد کشورمان چرخ تولید را پویا و در حرکت نگه داشته اند افزود: در یک سال گذشته، به لطف پروردگار و تعهد و تلاش همکارانم در فولاد خراسان، شاهد تداوم رشد، ایفای مسئولیت های اجتماعی شرکت به نحو احسن و ثبت رکوردهای بی نظیر تولیدی بودیم و ثبت چندین رکورد تولیدی در کم تر از دو ماهی که از سال ۱۴۰۰ می گذرد، نشان دهنده عزم راسخ خانواده بزرگ فولاد خراسان در مسیر بالندگی، تولید و توسعه است.

گفتنی است در این آیین بزرگداشت، آقایان غلامرضا حیدری (از واحد نگهداری و تعمیرات نورد)، هومن اسلامی و محمد وزیری (از ذوب فولادسازی)، حمید دستجردی (از توزیع و شبکه برق) و حسن طاهری (از همکاران نگهداری و تعمیرات احیا مستقیم) به نمایندگی از کارکنان پرتلاش شرکت مورد قدردانی قرار گرفتند.

به گفته ی شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی شرکت، تعهد و انضباط کاری، رعایت اصول ایمنی در محیط کار، بهره وری در استفاده از امکانات و تجهیزات، مشارکت در نظام های مدیریتی از جمله خلاقیت و ارائه پیشنهادهای بهبود برای پیشبرد بهتر امور در واحد، روحیه مشارکت و کار گروهی از جمله شاخص های مد نظر مدیریت شرکت در برگزیدن کارگران نمونه شرکت بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.