×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصادزمانه : رییس دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: در دانشگاه صنعتی اصفهان به دنبال تربیت نیروهای نوآور هستیم و به عنوان یکی از پهنه‌های نظام نوآوری کشور در صدد نقش‌افرینی در عرصه صنعت هستیم که فولادمبارکه در این زمینه به یاری دانشگاه صنعتی آمده است.

مرکز نوآوری شرکت فولاد مبارکه با هدف استفاده حداکثری از توان علمی دانشگاه‌ها در اولویت‌های شناسایی‌شده صنعت فولاد، امروز با حضور رییس دانشگاه صنعتی اصفهان، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه، مدیرعامل شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به مناسبت دهه فجر در دانشگاه صنعتی اصفهان افتتاح می‌شود.

سیدعلی محمد میرمحمدی میبدی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در آیین افتتاح این مرکز در دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن خیر مقدم به حاضرین اظهار کرد: دانشگاه صنعتی اصفهان مزین به نام و یاد ۴۶ شهید و سردار بزرگ کشور است که در این دانشگاه تربیت یافته‌اند و امروز این دانشگاه وارث بسیاری از پیشرفت‌ها و تلاش‌های این عزیزان است.

وی گفت: امروز دستاوردهای دانشگاه صنعتی در عرصه پژوهش و آموزش و در میدان جهاد و پیشرفت کشور کاملاً واضح است. در این دانشگاه به دنبال تربیت نیروهای نوآور هستیم و به عنوان یکی از پهنه‌های نظام نوآوری کشور در صدد نقش‌آفرینی در عرصه صنعت هستیم که فولادمبارکه در این زمینه به یاری دانشگاه صنعتی آمده است.

رئیس دانشگاه صنعتی اصفهان افزود: درخشش دانشگاه صنعتی در این عرصه می‌تواند با ایجاد مشوق‌هایی برای نوآوران عرصه علم و صنعت بیشتر از قبل شده و به دنبال آن هستیم که با تعریف دوباره نوآوری، تبلور نوآوری در صنعت رقم بخورد که تاسیس مرکز نوآوری فولاد مبارکه در دانشگاه با حضور کارشناسان این شرکت باعث پیشرفت و تعالی هرچه بیشتر دانشجویان و دانشگاه می شود و امیدواریم با فرصت‌های پیش رو در دولت سیزدهم، گام‌های بلندی را در این زمینه برداریم.

میرمحمدی تصریح کرد: فولاد مبارکه با ایجاد مرکز نوآوری در دانشگاه صنعتی اصفهان، مقوله ارتباط دانشگاه با صنعت را عینیت بخشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.