×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل گفت: طرح تحول دیجیتال در تمامی پروژه‌های لجستیک فولاد مبارکه نقش‌آفرینی خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از خبرنگار فولاد، محسن یوسف‌پور مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل در آیین امضای تفاهم‌نامه فولاد مبارکه با ایرانسل خاطرنشان کرد: فولادمبارکه نخستین شرکتی است که در طرح تحول دیجیتال ورود پیدا کرده است.

وی افزود: با اجرای طرح تحول دیجیتال پارامترهایی چون افزایش بهره‌وری، کاهش میزان مصرف انرژی، بهره‌برداری از داده‌های تجمیع شده در سایر سیستم‌ها و فرآیندهای تولید در راستای استقرار کارخانه متصل هوشمند، پایش و مدیریت هوشمند، دقیق و به موقع فرآیندها و عملیات حمل سرباره، پایش و کنترل هزینه های حمل سرباره، افزایش ایمنی در فرآیندها و عملیات حمل سرباره، بهبود فرآیندهای تعمیر و نگهداری تجهیزات و نخستین گام اجرایی برای تحقق رویای «فولاد هوشمند، از سنگ تا رنگ» امکان‌پذیر خواهد بود.

مدیرکل راهکارهای سازمانی ایرانسل ادامه داد: ایرانسل تجارب بسیاری از شرکای تجاری خود در صنعت و عرصه بین‌المللی به دست آورده و امیدوار است بتواند آنها را در راستای اجرای طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه به کار گیرد.

وی تأکید کرد: نخستین گام اجرایی و روشن در کنار شرکت ایریسا اجرای قرارداد پایش حمل سرباره است که برای این منظور ۵ پروژه مستقل تعریف شده است؛ طرح تحول دیجیتال در تمامی پروژه‌های لجستیک فولاد مبارکه نقش‌آفرینی خواهد کرد.

یوسف‌پور ادامه داد: در این پروژه ردیابی پاتیل‌برها، زمانبندی حرکت پاتیل‌برها، تعمیر و نگهداری پاتیل‌برها، ایمنی عملیات، کنترل وضعیت کارکرد پاتیل و در نهایت شمارش تعداد دفعات میزان تخلیه سرباره در چاله‌ها مد نظر است.

وی عنوان داشت: اجرای پروژه پایش حمل سرباره به این شکل است که ردیابی و تعیین وضعیت مکانیزم‌های حمل سرباره در فضای باز و بسته در دستور کار خواهد بود و بر اساس این تفاهم‌نامه در تمام این مسیر از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان داخلی استفاده کردیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.