×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ از نصب ۶۰هزار المان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در این منطقه خبر داد و گفت: در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۰ هزار متر ریسه ، ۱۰۰۰ تخته بنر ، ۵۰۰ متر کتیبه،۶۰۰ تخته پرچم، ۴۴۰پلاکارد ،۲ عدد طاق نصرت و ۵۰ استند در سطح منطقه اکران شد.


به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، سعید رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ با اشاره به اقدامات این معاونت در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر سعی کردیم فضای منطقه را به سمت آن روزها برده و با استفاده از ظرفیت های موجود،حال و هوای روزهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را در منطقه زنده کنیم.


رباطی با بیان اینکه داربست های مسیر راهپیمایی واقع در محدوده منطقه ۵ نصب شده افزود: مسیر راهپیمایی بیست و دوم بهمن در حد فاصل فلکه دوم صادقیه تا میدان آزادی و محور محمد علی جناح که در محدوده منطقه ۵ قرار دارد آذین بندی شد و پرچم های ایران و انقلاب نیز در سطح منطقه نصب شد.


وی ادامه داد:ساختمان های شهرداری، فلکه دوم صادقیه و ساختمان مرکزی شهرداری منطقه آذین بندی و پرچم های ایران در آن نصب شد و همچنین چند ارگان دولتی برای آذین بندی درخواست داشتند که در این زمینه اقدام شد.


معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۵ به بحث نگهداشت در محور راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود:حذف زوائد فیزیکی و نظافت مطلوب تر، شستشوی المان های شهری و رنگ آمیزی برخی از المان ها از دیگر اقدامات این معاونت برای دهه فجر است.


رباطی تاکید کرد: نظافت و پاکسازی مسیرهای راهپیمایی در محدوده منطقه و تاکید بر تخلیه سطل های زباله در برنامه این روز معاون خدمات شهری قرار دارد.


رباطی در پایان با بیان اینکه با توجه به وضعیت بیماری کرونا راهپیمایی امسال با شرایط متفاوتی برگزار می شود تاکید کرد: فضا سازی و آذین بندی در محور راهپیمایی در منطقه ۵ صورت گرفته و همچنین داربست هایی برای نصب سامانه صوتی تعبیه شده تا همه چیز برای برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.