×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 18 October , 2024
نشست هم اندیشی اداره آموزش های شهروندی با مدیران ادارات اجتماعی نواحی نه گانه و مدیران محلات بیست گانه

اقتصادزمانه : نشست هم اندیشی اداره آموزش های شهروندی با مدیران ادارات اجتماعی نواحی نه گانه و مدیران محلات بیست گانه و با حضور معاون امور اجتماعی و فرهنگی برگزار گردید.

به گزارش اداره آموزش های شهروندی منطقه۴ این نشست در راستای بهبود سطح کیفی طرح‌های جاری اداره آموزش های شهروندی تا پایان سال جاری از جمله طرح کانون نوجوانان ، آپارتمان نشینی ، شهردار مدرسه و…. و به منظور رفع موانع موجود و ارائه راهکارهایی جهت بهبود فرآیند اجرای طرح‌ها و جذب و جلب مشارکت برگزار شد .

در این نشست مقرر گردید تمامی محلات منطقه۴ که تاکنون کانون نوجوانان در آنها شکل نگرفته، اقدام به عضو گیری نموده و تا پایان آذر ماه انتخابات کانون های خود را برگزار نمایند و همچنین در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های فرهنگی ؛ ورزشی و‌ غیره‌ برای اعضای کانون نوجوانان نیز از موضوعات مطرح شده برای افزایش انگیزه در اعضا بود .

در ادامه مقرر گردید ،ضمن ارتباط مستقیم محلات با اعضای کانون ها و شهرداران منتخب مدارس حتی المقدور از حضور دبیران کانون‌ های محلات و شهرداران منتخب مدارس در برنامه‌ های شاخص و‌ رویدادهای سطح منطقه استفاده و از حداکثر ظرفیت و توانمندی موجود در محلات برای هر چه بهتر برگزار شدن بیست و چهارمین دوره انتخابات طرح شهردار مدرسه استفاده گردد‌.

در ادامه به طرح آپارتمان نشینی که در حال حاضر در چهار برش و سه محله منتخب کوهسار ، قنات کوثر و‌ لویزان در حال اجراست اشاره گردید و‌خاطر نشان شد که لزوم تعامل هر چه بیشتر مدیران محلات با مدیران شهرک ها و مجتمع های مسکونی جهت‌هر چه بهتر برگزار شدن رویدادها و‌کلاس های آموزشی طرح در محورهای چهارگانه از ضروریات می باشد و‌این خود منوط به تقویت تیم تسهیلگران محلی است .

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.