×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه :مدیران ارشد شرکت بیمه دانا و اداره کل آموزش و پرورش استان همدان طی یک نشست مشترک در شهر همدان با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این جلسه که روز ۲۲ شهریور‌ماه سال‌جاری با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیئت همراه در دفتر دکتر نقوی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان و سایر مدیران ارشد این بیمه‌گذار برگزار شد، نحوه اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه بیمه‌ای و راه‌های گسترش روابط و همکاری‌های طرفین مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

در این نشست دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه دانا طی سخنانی، ضمن ابراز خشنودی از انعقاد تفاهم‌نامه بیمه‌ای با آموزش و پرورش این استان، اجرایی‌شدن آن را موجب افتخار شرکت بیمه دانا دانست و اظهار داشت: این شرکت در واقع قصد دارد با جذب این قرارداد بزرگ، از خدمات ارزنده فرهنگیان کشور که نقش بسزایی در امر تعلیم و تربیت نسل کنونی و آینده به عهده دارند، تقدیر کند.

وی، نگاه ویژه این شرکت به فرهنگیان را از بعد اجتماعی یادآور شد و ضمن تکریم نقش معلمان در جامعه، افزود: از اول تیرماه سال‌جاری تاکنون بیش از ۸۵۰ هزار فقره معرفی‌نامه برای فرهنگیان عزیز صادر و خسارت آن‌ها پرداخت شده است و سایر پرونده‌های ارسالی نیز طبق مدت زمان ذکرشده در قرارداد رسیدگی و پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به ویژگی‌های این قرارداد بزرگ کشوری، از بسیج تمامی امکانات این شرکت برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان خبر داد و یادآور شد: در تلاش هستیم تا به موازات افزایش تلاش کارکنان این شرکت در ستاد و صف، شاهد ارائه بهترین نوع خدمات بیمه‌ای به فرهنگیان عزیز کشور باشیم.

در این نشست دکتر نقوی مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز طی سخنانی، ضمن ابراز رضایت از نحوه خدمات‌دهی شعبه بیمه دانا در این استان، خواستار افزایش مراکز درمانی طرف قرارداد با بیمه دانا در استان همدان شد.

وی همچنین استمرار قرارداد موجود را مورد تأکید قرار داد و از خدمت‌رسانی شایسته بیمه دانا به فرهنگیان استان همدان قدردانی کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.