×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

اقتصاد زمانه : به منظور تعامل بیشتر با مردم منطقه و در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی ذوب‌آهن اصفهان جلسه تعاملی منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت با حجت الاسلام مهدی صادقی امام جمعه سده لنجان برگزار شد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، در این دیدار که کوروش اسفندمند مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای نیز حضور داشت ، یزدی‌زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان با اشاره به ارتباط سازنده این شرکت با مردم منطقه و شهرستان، گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در چارچوب ضوابط و در حد توان خود در جهت حل مسائل منطقه اقدام می کند .
امام جمعه سده لنجان در این دیدار از حمایت های مدیر عامل ذوب آهن اصفهان از منطقه که با انتصاب مدیرحوزه مدیر عامل و تعاملات منطقه ای ، بیش از گذشته شده است ، قدردانی نمود و افزود : دستاوردهای ذوب آهن در تولید محصولات مورد نیاز کشور به ویژه ریل با وجود مشکلات مختلف ارزنده است و لذا آماده حمایت لازم برای رفع این مشکلات هستیم .
وی خواستار تداوم حمایت های ذوب آهن اصفهان شد و گفت : با توجه به جایگاه والای شهدای سده لنجان ، به زودی مراسم تجلیل از مقام شامخ این اسطوره های ایثار برگزار می شود و امیدوارم ذوب آهن در این امر مهم مشارکت نماید .
مدیرعامل ذوب آهن ، بر تداوم تعامل با منطقه تاکید نمود و مشارکت در امور فرهنگی به ویژه تجلیل از شهدای گرانقدر را که سرشار از برکت و رضایت الهی است بسیار ضروری برشمرد .
گفتنی است در این نشست مدیر حوزه مدیرعامل و تعاملات منطقه ای ذوب آهن اصفهان نیز گزارشی از تعاملات شرکت با شهرستان لنجان ارائه نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.