×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسم قدردانی از همکاران ایمنی و آتش نشانی شرکت پتروشیمی ایلام با حضور مسئولین شرکت برگزار شد‌

به گزارش اقتصاد زمانه ، به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسم قدردانی از همکاران ایمنی و آتش نشانی شرکت پتروشیمی ایلام با حضور مسئولین شرکت برگزار شد‌.

در ابتدای این مراسم مهندس نجفی سمنانی مدیرعامل شرکت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتشنشانِ سال ۵۹ از همکاران واحد ایمنی و آتشنشانی تقدیر نمود.

نجفی سمنانی افزود:

امروز نگهداری سرمایه ی عظیم شرکت و حفظ جان همکاران در مواقع خطر به دست پرتوان شما عزیزان است که جا دارد قدردان تلاش و زحماتتان باشیم. مدیر عامل با اشاره به اهمیت آمادگی جسمانی کارکنان آتش نشانی افزود،لازم است تمامی آتشنشانان علاوه بر حفظ آمادگی جسمانی ، اطلاعات علمی و ایمنی خود را ارتقا بخشند.

سپس رمضانی، رییس واحد HSE با اشاره به اهمیت حوزه ایمنی انجام کامل و بدون حادثه عملیات اورهال مجموعه شرکت در مرداد و شهریور سال جاری را از دستاوردهای مهم مجموعه HSE شرکت دانست.

او همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های تمامی همکاران جهت دست یافتن به ۱۴ میلیون نفر ساعت کار بدون حادثه خواستار تلاش مضاعف همه همکاران در سال جاری برای ارتقاء و حفظ این رکورد شد.

در پایان این مراسم که به همت روابط عمومی و همکاری خدمات اداری برگزار گردید. به رسم یادبود لوح سپاس به همکاران ایمنی و آتش نشانی تقدیم گردید

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.