×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مدیر شعبه بیمه تجارت‌نو استان فارس در خصوص عملکرد این شعبه درشیراز گفت: از ابتدای سال جاری تا امروز حدود ۶۸۰ میلیارد ریال حق بیمه صادر کردیم که همه رشته‌های بیمه‌گری را پوشش دادیم و در برخی از رشته‌ها بهتر عمل نمودیم و نسبت به سال گذشته رشد خوبی را تجربه کردیم.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط‌عمومی بیمه تجارت‌نو؛ محمد‌مهدی سیمی در رابطه با پرتفوی شعبه تحت مدیریت خود افزود: ۳۶ درصد پرتفوی شرکت در استان را بیمه درمان تشکیل می‌دهد. حدود ۲۸ درصد پرتفوی خودرو شامل بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث، ۲۳درصد بیمه‌های مسئولیت، مهندسی و خاص و ۱۳درصد مابقی در سایر رشته‌ها مانند بیمه آتش‌سوزی و غیره است.

سیمی مهم‌ترین عامل توفیق شعب استان‌ها را گسترش شبکه فروش دانست و عنوان کرد: ما در استان فارس بیش از ۴۰ نماینده فعال داریم که مهم‌ترین بازوی اجرایی شرکت‌ها هستند. بنابراین مهم‌ترین عامل توفیق شعب استان‌ها شبکه فروش مدرن و نوگرا متشکل از کارکنان شعبه، نمایندگان و کارگزاری‌ها هستند.

وی افزود: نیروی متخصص در همه حوزه‌ها می‌توانند کمک کنند تا شرکت‌ها موفق شده و عملکرد قابل قبولی را ارائه کنند و استان فارس از این نعمت نیروی متخصص و متعهد برخوردار است.

مدیر شعبه استان فارس بیمه تجارت‌نو در رابطه با نحوه هماهنگی با نماینده‌ها و کارگزاری‌ها اظهار داشت: در شعبه استان فارس نیروهای توانمند، متخصص و دلسوزی حضور دارند و یکی از امتیازات مثبت شعبه ما نیز همین است. همکاران شعبه ارتباط خوبی با نماینده‌ها داشته و سعی دارند که تعامل خوبی را با یکدیگر رقم بزنند و در حوزه آموزش و غیره سعی شده تا بهترین شرایط ارائه شود.

محمد‌مهدی سیمی با اشاره به مشکلات به وجود آمده ناشی از دوران کرونا برای صنعت بیمه کشور افزود: خوشبختانه در این دوره نیز آموزش‌های ما تعطیل نشده و به‌ صورت آنلاین انجام‌شده است و در شرایطی که نیاز به حضور فیزیکی بود نیز نماینده‌ها را به گروه‌های کوچکی تقسیم کرده و آموزش را به بهترین شرایط ممکن ارائه دادیم.

او در خصوص وضعیت شرکت بیمه تجارت‌نو در استان فارس گفت: شعبه استان فارس از ابتدای تاسیس شرکت بیمه تجارت‌نو شروع به کار کرد. در چند سال گذشته فعالیت‌ها به‌گونه‌ای پیش رفت که نتیجه‌ای جز خوش‌نامی و موفقیت وجود نداشته و در استان بیمه تجارت‌نو شرکتی خوش‌نام و آینده دار شناخته‌شده است و نام ویژه‌ای در صنعت بیمه‌شده است.

سیمی در رابطه با استفاده از ابزار دیجیتال در بیمه تجارت‌نو نیز گفت: ما از بنو استفاده کردیم چرا که معتقدیم مردم امروزه همیشه انواع ابزارهای دیجیتالی را در اختیاردارند و باید بر این موج‌سوار شده و فضای کسب‌وکار را بهبود ببخشیم. با این دیدگاه باید گفت که این نرم‌افزار جدید نیز ازجمله نرم‌افزارهای پرکاربرد بوده و به نظر می‌رسد که مردم می‌توانند به‌ راحتی از آن بهره ببرند. به همین دلیل ما نیز از آن استقبال کرده و درصدد استفاده کامل از آن هستیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.