×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024

اقتصادزمانه : مشاور رئيس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری-صنعتی و ویژه اقتصادی، گفت: ایام نوروز در بازدید از مناطق آزاد گردشگرپذیر کشور، از جمله قشم، انزلی، چابهار و کیش، این مناطق از نظر کمی و کیفیت در پذیرش مسافران نوروزی موفق عمل کردند.

به گزارش ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، حجت‌الله عبدالملکی در دیدار نوروزی و بررسی ارائه گزارش ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی که شامگاه دوشنبه هفتم فروردین با حضور سعید پورزادی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش و رؤسای کمیته‌های ستاد نوروزی در سالن رازی مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، گفت: جای تقدیر و تشکر دارد که امسال کمیت و کیفیت پذیرش مسافران نوروزی در مناطق آزاد نسبت به سال گذشته به نحو محسوسی قابل مشاهده است.
 عبدالملکی با بیان این که در بازدیدها و گفتگوهایی که در سطح جزیره کیش داشتیم با یک مدیریت علمی در حوزه گردشگری گام‌های موثری برداشته شده است و نتایج آن نیز قابل ملموس است.
او با اشاره به مسائلی که در گذشته از جمله بحث ترافیک و جابجایی خودورهای سواری که از مسیر دریا به مقصد کیش سفر می‌کردند وجود داشت، افزود: با استفاده از فناوری‌های نوین و برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده تسهیل و تسریع در ارائه خدمات نوروزی در این حوزه‌ها قابل تقدیر است.
مشاور رئيس جمهور با تاکید بر ارائه گزارش‌های دبیر و رؤسای کمیته‌های ستاد هماهنگی خدمات سفرهای نوروزی، بیان کرد: این مهم بیانگر نظارت‌های فراگیر و اقدامات موثری در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی است.
عبدالملكی در سفر یک‌روزه خود به جزیره کیش، ضمن گفتگو با برخی از ساکنان و گردشگران کیش از زیرساخت‌های سفرهای نوروزی و نحوه ارائه خدمات بخش‌های مختلف در حوزه‌های بندری و فرودگاهی نیز بازدید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.