×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024

اقتصادزمانه : سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در سومین نمایشگاه تستا، رویداد نیازمندی‌های فناورانه و نوآورانه آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران را به علاقه‌مندان معرفی کرد.

به گزارش اقتصادزمانه به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، هم‌زمان با برپایی بیست و دومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار، سومین نمایشگاه تستا (تقاضای ساخت و تولید ایرانی) در حال برگزاری است و در راستای این برنامه، مرکز تهران هوشمند، اقدام به برپایی رویدادی در خصوص مهم‌ترین نیازهای فناورانه و نوآورانه‌‌ی پیش‌روی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرد.
در این جلسه که با حضور علیرضا سبحانی و علی اکبر باغستانی، کارشناسان بخش مدیریت فنی خودرویی معاونت فنی و توسعه آتش نشانی برگزار شد، مهم‌ترین نیازهای فناورانه سازمان آتش‌نشانی برای استفاده در عملیات‌های اطفاء حریق و امداد و نجات ارائه شد.
در این رویداد، نیازهای فناورانه سازمان آتش‌نشانی در خصوص پهپاد قابل کنترل مگاروتور، ربات چاه‌نورد، دوربین تشخیص حریق از راه دور، ربات آتش‌نشان و ربات شبیه‌ساز برای شبیه‌سازی عملیات اطفاء حریق به علاقه‌مندان حاضر در جلسه معرفی و ویژگی‌های مدنظر در خصوص هر یک از این محصولات به مخاطبان ارائه شد.
گفتنی است پیش از این، این نیازها از طریق پلتفرم به‌هم‌رسانیِ «باهم» به علاقه‌مندان و متخصصان حوزه فناوری و نوآوری‌های شهری معرفی و ارائه شده‌ است.
پلتفرم «با هم» با هدف کیفیت بخشیدن به تعامل شهرداری تهران و زیست‌بوم نوآوری، ضمن ایجاد بستری جهت اعلام نیازهای فناورانه زیر مجموعه‌های شهرداری تهران، امکان ثبت ایده‌ها و طرح‌های نوآورانه و فناورانه و قرار گرفتن در فرآیند ارزیابی توسط متخصصین این حوزه و هدایت طرح‌ها را فراهم می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.