×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024

اقتصاد زمانه : مديرعامل بانک سينا در سفر به استان هاي آذربايجان شرقي و اردبيل و بازديد از شعب منطقه گفت: درکنار توسعه زنجيره شعب، گسترش خدمات غيرحضوري براي مشتريان و ارائه محصولات نوين در اولويت برنامه هاي توسعه اي اين بانک قرار دارد.

به گزارش اقتصاد زمانه ، دکتر ايماني با حضور در جمع همکاران شعب منطقه، ضمن قدرداني از زحمات آنان در تحقق اهداف بانک و ارتقاء شاخص هاي عملکردي گفت: تکريم مشتري و پاسخگويي مناسب به ارباب رجوع زمينه ساز رشد و شکوفايي بانک است و رضايتمندي مشتريان حرکت رو به جلو برنامه هاي توسعه اي را سرعت مي بخشد.
وي در ادامه بيان نمود: تداوم برنامه هاي توسعه اي بانک در راستاي خدمات غيرحضوري براي مشتريان، مسير را براي همسو شدن با نظام اقتصادي کشور و سلامتي هم ميهنان عزيز فراهم مي کند.
دکتر ايماني با اشاره به ظرفيت ها و پتانسيل بالاي منطقه در افزايش سهم بازار تاکيد کرد و گفت: با استفاده از خدمات متنوع بانک و ارائه تسهيلات مناسب به بنگاه هاي توليدي و ارتقاء توانايي آنان مي توان به جذب منابع جديد و کمک به اشتغالزايي که يکي از اهداف ترسيم شده بانک است، دست پيدا کرد.
گفتني است در اين سفر يزدي خواه معاون شعب و مناطق و جلائي مدير بازرسي بانک همراه مديرعامل بودند و شعبه آيت الله کاشاني در اردبيل را افتتاح و از شعب ميانه و خلخال نيز بازديد کردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.