×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Sunday, 8 September , 2024

اقتصادزمانه : بانوان موثرترین عامل تربیت و نگهبان سلامت روحی، روانی و جسمانی فرزند، خانواده و جامعه هستند.

دکتر مهدی اسلام پناه در جمع بانوان سازمان ملی استاندارد ایران، بانوان را پیشران ساخت ایران قوی برشمرد و اذعان داشت: بی شک بانوان متخصص در سازمان ملی استاندارد ایران تکیه گاه مهمی برای رشد و بالندگی این سازمان خواهند بود.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران در این جمع ضمن ارج نهادن به مقام والای زن؛ یکی از اهداف خلقت زن در آفرینش با توجه به آیات و روایات دین مبین اسلام، تکامل بخشیدن به آفرینش انسان دانست و گفت: بانوان برترین خلقت خداوند متعال در میان مخلوقات هستند.

دکتر اسلام پناه در ادامه با اعتقاد بر اینکه آینده کشور به دست بانوان رقم می خورد،خاطر نشان کرد: در تفکر مذهبی؛ عدالت جنسیتی؛ جایگزین مساوات جنسیتی قرار دارد و ترسیم چنین جایگاهی برای زن، بیانگر نقش و مسئولیت سنگین زنان نسبت به مردان است.

دبیر شورای عالی استاندارد؛ تفاوت نگاه زیست اجتماعی را به زن؛ نگاه انسان محورانه دانست و افزود: دین مبین اسلام زن را به عنوان رکن اصلی خانواده و نقش هویت بخشی به جامعه موفق و توسعه بشری معرفی می کند.

دکتر اسلام پناه با اشاره به اشتغال درصد بالایی از بانوان در سازمان ملی استاندارد ایران خواستار خودباوری، مشارکت؛ همت و تلاش روزافزون بانوان در این سازمان شد و گفت: با تکیه بر این نیروی انسانی قوی، عقب ماندگی های این سازمان را جبران و برای ساخت فردایی بهتر گام هایمان را استوارتر برمی داریم.

وی ساختار آینده این سازمان را مبتنی بر آینده پژوهی دانست و گفت: نقش بانوان در این دوره بسیار پررنگ خواهد بود.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.