×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۳۱ شهریور , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 21 September , 2024

اقتصاد زمانه : مشتریان بانک صادرات ایران می‌توانند از طریق همراه‌بانک به صورت شبانه روزی و غیرحضوری، تمامی خدمات بانکی موردنیاز خود را انجام دهند. بانک صادرات ایران با افتخار اعلام کرده است که یکی از کامل‌ترین و به‌روزترین همراه بانک‌ها را در اختیار مشتریانش قرار داد که نسخه جدید این خدمت دارای امکاناتی جدید در تسریع انجام امور بانکی است.

به گزارش خبرنگار اقتصاد زمانه ، بانک صادرات ایران در کنار خدمات معمول امور بانکی همچون انتقال وجه درون بانکی، انتقال وجه بین بانکی، خدمات مربوط به چک، کارت به کارت شتابی و غیرشتابی، پرداخت قبوض و اقساط، پرداخت اقساط تسهیلات، اطلاع از موجودی حساب ها، گزارش تراکنش ها و … چند مزیت منحصر را برای مشتریان خود در نسخه جدید همراه‌بانک صادرات بدون نیاز به مراجعه حضوری فراهم کرده است.

استفاده‌کنندگان از همراه‌بانک صادرات ایران می‌توانند از طریق این خدمت، بالای ۱۰ میلیون تومان وجه و تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان را به حساب‌های بانکی واریز کنند که برای انتقال وجه بین حساب‌های داخلی نیز محدودیتی در مبلغ وجود ندارد. بانک صادرات ایران با نیازسنجی جامعه مخاطب و در راستای رویکرد مشتری‌مداری خود در نسخه جدید همراه بانک تسهیل در ارائه خدمات بیشتر را به اجرا درآورده است. بازنشانی خودکار رمز پیامکی، صدور و واگذاری چکنو، رفع مشکلات سیم کارت‌های رایتل، اعلام نرخ ارز، دسترسی به لیست شعب، مدیریت چند کارت در یک برنامه کاربردی همراه بانک و دریافت شماره شبا از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد و جدید نسخه به‌روز شده همراه‌بانک صادرات ایران است.

حل مشکل حفظ ارقام رمز پویا و سرعت در جایگذاری قبل از انقضای مهلت در خریدهای اینترنتی یا انتقال وجه با اضافه‌کردن بازنشانی خودکار رمز پویا مزیتی است که در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران برطرف شده است.

نکته مهم اینکه باید شماره همراهی که به بانک متصل است و رمز پویا به آن پیامک می‌شود در گوشی که اپلیکیشن نصب شده فعال باشد تا رمز پیامکی پویا به صورت خودکار بازنشان و انجام پذیرد. ویژگی دیگر اضافه شده در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران، اضافه شدن خدمت چکنو یا همان چک امن دیجیتال است.

بانک صادرات ایران با ایجاد بستری امن و مطمئن برای مشتریان خود و حذف چک‌های کاغذی، چکنو را طراحی کرد تا در هر زمان از شبانه روز مشتریانش بتوانند در امنیت کامل به صدور و وصول چک‌های خود بپردازند. علاوه بر این، در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران تمامی مشکلاتی که دارندگان سیم کارت های رایتل برای نصب و استفاده از این اپلیکیشن داشتند، رفع شده است.

آگاهی از نرخ ارز لحظه‌ای برای افرادی که در زمینه بورس و ارز فعالیت دارند یا در کسب‌وکارشان نیازمند اطلاعات قیمت لحظه‌ای نرخ ارز آزاد، نرخ ارز دولتی، نرخ ارز سنا و نرخ حواله ارزی هستند، دیگر خدمتی است که در نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران ارائه شده است.

آگاهی از نزدیکترین شعب بانک صادرات از طریق فعالسازی مکان‌یابی گوشی و یا دریافت لیستی از شعب این بانک و همچنین مدیریت چند کارت با یک همراه بانک و دریافت شماره شبای حساب صادرات از مزایای ویژه بانک صادرات ایران در نسخه جدید همراه بانک است که در کمترین زمان و به صورت آنلاین انجام می‌گیرد.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.