×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

اقتصاد زمانه : مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند با هدف بسترسازی برای کاربردی کردن نوآوری و فناوری در منطقه یک و شناسایی نخبگان و صاحب‌نظران این حوزه، در موزه پروفسور حسابی وارد فاز اجرایی شد.

به گزارش اقتصاد زمانه به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه اظهار داشت: موزه پروفسور حسابی به عنوان یکی از مراکز شمال تهران در حال تبدیل شدن به مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند است که عملیات اجرایی آن به منظور فراهم نمودن بستر لازم جهت فعالیت استارتاپ ها، آغاز شده است.

او تصریح کرد: عملیات بازسازی، تعمیر و تجهیز طبقه چهارم این موزه شامل کفسازی، نصب شیشه های سکوریت، تاسیسات و تجهیزات برقی و همچنین افزایش دو دستگاه آسانسور به منظور جابجایی موزه موجود از طبقه سوم به چهارم و جایگزینی استارتاپ ها، در طبقه سوم در دستور کار معاونت فنی و عمرانی منطقه یک قرار گرفته است.

موسوی افزود: به منظور تقویت ایمنی در ساختمان موزه، اجرای عملیات تجهیز موزه، کتابخانه و سایر طبقات موجود در ساختمان ضلع شرقی جهت اعلام و اطفای حریق و مانیتورینگ مجموعه با استفاده از دوربین های مداربسته در محوطه داخلی و خارجی نیز در دست انجام است.

شهردار منطقه یک عنوان کرد: سیستم پیش بینی شده جهت کتابخانه مجموعه با توجه به ارزش تاریخی آن سیستم پیشرفته اعلام و اطفای حریق آن اتوماتیک خواهد بود.

موسوی خاطر نشان کرد: مرکز نوآوری شهرداری منطقه یک، بستر مناسبی برای استفاده از مجموعه‌های نوآور و خلاق در جهت هوشمندسازی فرآیندها و ابزارهای موجود برای رفع مشکلات و معضلات شهری خواهد بود تا با حمایت از شکل‌گیری ایده‌های نو، شاهد ارائه خدمات بهتر و کیفی‌تری به شهروندان باشیم

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.